czwartek, 3 grudnia 2015

Ks. Natanek kazanie 2015-12-01

         Już po radosnym Alleluja wyczułem wczoraj w głosie Ks. Piotra, że ma dla nas niespodziankę. Nie sądziłem że to będzie tak wyjątkowo mocne kazanie. Sam kaznodzieja określił je następnego dnia takimi słowy: " W pewnym momencie kazania się przeraziłem, bo wielu rzeczy nie planowałem.  Coś nagle usłyszę i moi drodzy wchodzi w tekst. Znam to; ale to nie planowane, i nagle przychodzi, tak jak wczoraj Papież był upominany przeze mnie. Dzieci, to nie zaplanowałem, ale nie było we mnie żadnej nienawiści, żadnej pychy więc mam czyste sumienie. Zamiast siedzieć spokojnie nie wiem skąd to przychodzi i co się to dzieje i jest takie, a nie inne zdanie".
        Tyle ks. Piotr powiedział tytułem wstępu we środę 2 grudnia. O co zatem poszło we wspomnianym kazaniu z 1 grudnia, że jak wspomniał następnego dnia, był u spowiedzi.
        Nie wiem z czego się spowiadał, ale ja na jego miejscu spowiadałbym się z "chlapania". Mnie się to też czasami zdarza, że coś chlapnę, że coś mi wchodzi w tekst, znam to, ale to nie planowane i nagle przychodzi, tak jak wczorajsze przyrównanie śliwy węgierki do Matki Kościoła, a mirabelki - odrostu od korzenia jako odszczepieńców, których należy wykarczować i wyrwać z korzeniami, a nie delikatnie odsunąć i usunąć.
         A co jeszcze u mnie?
         Zamówiłem  baner o treści: MIŁOSIERDZIE  TO  TROSKA  O  ZBAWIENIE  BLIŹNIEGO.
Skończyłem także czyszczenie płożących się iglaków na Placu Zmartwychwstania z liści i nagromadzonego piasku i ziemi. Po raz pierwszy użyłem do tego  specjalnego odkurzacza - dmuchawy. Zajęło mi to cztery dni po średnio dwie godziny. W sumie wywiozłem na kompost  5 pełnych taczek paprochów.

          Dzisiaj mamy pierwszy czwartek miesiąca, 3 grudnia, a 90 letni dziadek Stefan zostawił nam wnukom prawnukom i praprawnukom na 3 miesiące przed swoją śmiercią taki oto testament:


MODLITWA  DO  PANA  JEZUSA  W  NAJŚWIĘTSZYM  SAKRAMENCIE
         Zawsze i wiecznie niech będzie Tobie najdroższy w Sakramencie obecny Jezu chwała i dziękczynienie. O miłości godna wszelkiej miłości niebieskiej i ziemskiej. O miłości, która ze zbytniej miłości raczyłaś dla mnie niewdzięcznego grzesznika przyjąć ludzką naturę, a w bolesnym biczowaniu wylałeś swoją najdroższą krew i umarłeś na hańbiącym krzyżu dla wiecznego zbawienia wszystkich ludzi.
         Teraz oświecony żywą wiarą, z całym wylaniem duszy i z zapałem serca błagam Cię pokornie przez nieskończone zasługi bolesnej męki Twojej, udziel mi siły i męstwa, abym zniszczył wszystkie złe namiętności panujące w mym sercu, abym Cię błogosławił w mych najprzykrzejszych utrapieniach, uwielbiał przez dokładne wypełnianie wszystkich mych obowiązków, w najwyższy sposób nienawidził grzechu i obym doszedł wreszcie do prawdziwej świątobliwości. 
Ulituj się nędzy mojej o Jezu i otwórz mi bolesne serce Twoje. Pozwól mi się w nim zamknąć i nie dozwól, abym z niego był wyrzucony. Udziel mi w miłosierdziu Twoim łaski przyjmowania codziennie  w ciągu życia mojego, a nade wszystko w dniu śmierci mej Sakramentu Ciała i Krwi Twojej Przenajświętszej.
         Proszę Cię o te łaski przez łzy Twoje, przez boleść Twoją i przez najdroższą Krew Twoją i pobłogosław mi o Panie i spraw, abym wykonał we wszystkim Przenajświętszą wolę Twoją. 
          Amen.

A teraz zapowiadane kazanie z 1 grudnia  Ks. Piotra Natanka z pouczeniami Ojca Świętego. Niestety jest wyjątkowo długie i nie starczyło mi dnia, aby je całe przepisać z nagrania. Całość jest wyjątkowo smutna i nosi tytuł "Bóg Ojciec płacze". Osnuta jest o słowa orędzia z marca 2010 roku skierowane przez Boga Ojca do Pani Agnieszki (pisane kolorem niebieskim) od strony 234 1 tomu "Orędzi na czasy ostateczne". Poniższy fragment obejmuje drugą część kazania od 18:45 minuty do końca wg nagrania BAH 2015-12-01 kazanie ►ks.Piotr Natanek◄


18  :45 Jeśli w Paryżu nie dojdzie do consensusu, to będzie samozniszczenie świata. Ojcze Święty powiedz nam o Bogu. Powiedz prawdę. Powiedz, że jeśli Boga odrzucimy, to będzie samozniszczenie, a nie kominy. OJCZE ŚWIĘTY co ty nam mówisz? Niemcy palą 50% węgla w Europie i mówią, że są ekologicznym krajem. My pozamykali wszystko i u nas tylko są smogi. Ojcze Święty samozniszczenie przyjdzie, kiedy ludzkość odrzuci Boga. Pięknie, że wysłałeś "buty" do Paryża, a teraz w Rzymie weź Monstrancję do ręki i błagaj Boga o zmiłowanie i pokaż ludziom drogę, że nie ekologia, ale Bóg jest kluczem do rozwiązania dramatu świata. 19:40

Nie opuszczę was i póki mogę jeszcze będę wołać.Póki serce Moje nie pęknie dzieci z bólu przez was zadanego wołam. Kiedy to serce pęknie na nic będą wasze błagania, bo nie okażę wam już mojego miłosierdzia, którym teraz jestem.  

Dzieci zapamiętać to zdanie: Kiedy Moje serce pęknie na nic będą wasze błagania, bo nie okażę wam  mojego miłosierdzia, którym jestem.

20:51 Wiele wycierpiałem przez te wszystkie lata, kiedyście mnie prześladowali Mnie waszego  dobroczyńcę wybawcę

Moje dzieci , jak Bóg ukochał człowieka?

Przez te wszystkie wieki wołałem do was: Nawróćcie się bo Ja powrócę!

Dzieci czytamy średniowieczne teksty mistyków, teksty Katarzyny Sienejskiej, Jakie tam są upomnienia? Do Kościoła, do ludzi. Czemu nam tych tekstów nikt, kiedy nas kształtowali na kapłanów nie pokazywał. Tylko Katarzyna ze Sieny, baba miała odwagę powiedziała Papieżowi coś, miała odwagę iść, a dziś jak coś powiesz to cię wieszają, ale czemu nie mówili o jej tekstach? Dzieci, dziś dowiadujemy się z ust przywódcy, że to nie Bóg jest ocaleniem dla świata ale ekologia i konferencja klimatyczna w Paryżu.
         Co robią Boże Ojcze z Tobą , z naszym dobroczyńcom i wybawcą. Boże jak Tyś ukochał człowieka, a dziś idziesz całkowicie w zapomnienie.

Przez te wszystkie wieki wołałem do was: Nawróćcie się bo Ja powrócę, aby osądzić mój lud, ale wy nie słuchaliście

Nikt się takiego rozwiązania nie spodziewa, że Bóg nagle powróci za "dwa tygodnie" i zacznie się dziać. Tego nikt nie dopuszcza. Jakim prawem? Jakim prawem Boże nam przeszkadzasz? Mamy przygotowany opał na zimę, mamy pełne spiżarnie, mamy autostrady, lotniska. Ty Boże się tutaj mieszasz! Ty do Europy , która rozdaje karty, która ma myśli technologiczne
Ty do nas Amerykan, któryśmy stworzyli super samolot i rozdajemy karty? Boże, tyś się chyba pomylił !!! To nie ten czas ! Ty nas Boże straszysz, że Ty chcesz przyjść rozliczyć Panie Boże z jakiej Ty półki? Z jakiej ty epoki?
Tyś się chyba strasznie zestarzał!
Dlatego mają problem z Bogiem , jak Go rozsadzić, by nie był Troisty,?
(świat) Jak góral zdziwiony pyta się: a ten Stary Ociec jeszcze żyje? co Go oglądołem w dzieciństwie na obrozku? A jesce żyje?
Lub drugi przypadek: Pani, pani dziecko nie wiedziało (jak odpowiedzieć) na pytanie kiedy umarł Pan Jezus? Jegomościu , bo my daleko do kościoła momy, trzy tygodnie w kościele nie byłam, skąd mogłam słyszeć, że On umarł?
Dzieci, żyjemy w takiej rzeczywistości dramat nad dramatami

Przez te wszystkie wieki wołałem do was: Nawróćcie się bo Ja powrócę, aby osądzić mój lud, ale wy nie słuchaliście. Teraz, kiedy Moje nadejście jest bliskie patrzę na was i widzę jak spoganieni jesteście. 25:06

Próbuj to powiedzieć Polakom , chrześcijanom że są spoganieni, próbój to powiedzieć tym czy innym ruchom katolickim, ż to jest pogaństwo, że to jest protestantyzm, że to nic nie przypomina ducha kościoła. Zaraz protesty my mamy papier, ale czyj i z czyjego królestwa? Tu jest problem.

Jak jest przetrzebione Moje stado ?


Dzisiaj gdy znikają powołania kapłańskie, kiedy południe zaczyna nie mieć powołań. To co było twierdzą dla Polski. Dziś może przejrzą jak jest przetrzebione stado. Jest ponad 400 parafii w diecezji krakowskiej  6 wyświęconych księży. 40 lat niech jest zdrowy 40*6= 240 parafii. Połowa jest nie obsadzonych kapujecie. Za chwilę , w krótkim rachunku, a gdzie wikary? a gdzie inne funkcje kościelne? Teraz już biskupi przestaną na głos mówić : Choćby 100 kapłanów w mojej diecezji umarło nagle, to nic się w diecezji nie wydarzy. Teraz się bierzcie do roboty wszyscy kurialiści, bo skoro macie poglądy no to pokażcie pracę

Jakże  jest przetrzebione Moje stado ? Ile mi szatan was powyrywał? Wielu z was nie uratuje się już.


Boże Ty nam rozkazałeś bić się o zbawienie dusz. Daj jeszcze szansę. Pomóż Panie.

Ile mi szatan was powyrywał?



Mamy się bić o zbawienie dusz, a my się bawimy.
Znaków szatańskich we współczesnych świątyniach więcej niż innych znaków katolickich
Wielu z was już się nie uratuje. Za głęboko weszliście we współpracę ze złym duchem, aby otrzymać Moją łaskę .

To już dzieci idzie bitwa na noże. Przygotujcie się do prześladowania w Kościele jakiego jeszcze nie było w historii Kościoła. Przepraszam was, że mam to wam mówić. Ale takie mam rozkazy.  Nie mogę Bogu powiedzieć nie.

Nie abym wam nie dał tej łaski.  Daję wam . Dzieci do końca, ale wasze oczy i uszy pełne są już jego naleciałości, jego mułu, nie przejrzycie i nie posłyszycie.

Dzieci tak jesteśmy zniszczeni. Jak wam to wyjaśnić? Wszystkie choroby związane z komputerem i telewizją. Że już człowiek nie potrafi bez tego funkcjonować i ty musisz dziecku zanosić potem jedzenie jak psu pod drzwi, bo on nawet do pokoju cię nie chce wpuścić. To jest wszystko poukrywane. Przyglądnijcie się jaka jest inwazja na ziemi polskiej tak zwanych kiosków ruchu , gier komputerowych tzw. małych kasyn. Dzieci w Makowie trzy , na Białce kolejny. Ludzie wchodzą i przegrywają po kilka tys. dziennie. Na każdej stacji CPN-u. Nikt tej Polski nie broni. Jakim prawem ten demon pobudował swoje świątynie na naszej polskiej ziemi. Ile dramatów w rodzinach
Oni mają już uszy, oczy tak zamulone, że nie wiedzą, że jak tam wkłada 6 tys. on mu to weźmie. Oni są już bezradni. Tak na innych dziedzinach rozpanoszył się szatan że Pan Bóg daje nam łaskę, ale my już jej nie możemy przyjąć, bo

nasze oczy, nasze uszy  pełne są szatańskich naleciałości jego mułu. dlatego Bóg mówi konkretnie. NIE  PRZEJRZYCIE,  NIE POSŁYSZYCIE. 
25 lat temu tata mi zadał pytanie: Powiedz mi czy twoja młodzież słyszy i widzi? Bo dałem kilku do pracy. Mówię Tatuś oni już nie słyszą, oni już nie widzą. Czasami wam pokazuję na naszych zwykłych przykładach mówię:  daję ci kadzidło, nie idź z łódką pustą, te, nie sprawdzi idzie z pustą i mnie podaje bym dosypał do kadzidła. Odpowiedzcie mi co się dzieje? Daję w pojemniku dzieci kadzidło, kupuję. Ja już teraz wszystko sam sprawdzam. Dzieci wy już nie słyszycie i nie widzicie.
5 dni temu było kazanie o miłości Boga, że Bóg robi tylko to aby dobro wyświadczać. Żebyś ty nigdy nie cierpiał. Ale ta łaska nie może się przebić. Dając te przykłady nikomu nie chcę dopiec, tylko pokazuję mechanizmy przy których jesteśmy.  Póki mam cierpliwość przed Mszą św już wszystko sprawdzam, każdy punkt, wszystko. Nie może być błędu bm wszystko sprawdził ale najpierw panie Zbyszku proszę Duchu św oświeć mnie, żebym nie popełnił błędu, żeby mnie to nie odrywało od miłości Boga od Eucharystii.

Nie przejrzycie! i nie posłyszycie! Skamieniałe serca , zatracone dusze . Boli mnie ten widok
Teraz cierpiałem, tyle za was cierpiałem. Na nic! Nie poprawiłeś się mój ludu. Nie poprawiłeś się. Odeszliście ode mnie jeszcze dalej niż wasi ojcowie.

O Eucharystii Ojciec Pio pięknie mówił o tym naszym dramacie. Gdzie my dziś są? Czytajcie we Mszy św.

Zostałem sam z nieliczną tylko garstką prześladowanych.

Nigdy mi nie przyszło do głowy że jako ksiądz kościoła Katolickiego znajdę się wewnątrz Kościoła Katolickiego po tej stronie barykady. Że z nieliczną garstką prześladowanych przyjdzie mi bronić Kościoła. Te czasy porównywalne są do czasów ariańskich IV -- VI wiek, te czasy, kiedy katolików było tylko  5%. Kilku znanych przywódców duchowych, którzy bronili Kościoła: św. Atanazy, św Hilary, św Marcin,

Zostałem sam z nieliczną tylko garstką prześladowanych. Moi nieliczni wytrwajcie. Widzę wasze czyny Nie trwóżcie się, bo Ja was widzę . Owce moje policzone, znam was i znam wasze czyny. Przyjdę i zbiorę was jako żniwo, ale teraz jeszcze trwajcie.


Dzieci Bóg to mówił w kwietniu 2010 dopiero cepy na nas przychodziły, a jeszcze przyjdą.

Boże skoro tak mówisz to trwamy, trwamy jak mówisz  dla tych braci naszych, których serca nie są jeszcze z kamienia.

Kiedy poza wyjątkiem zablokowania telewizji , to teraz zablokowali tylko  1 kanał - pozdrawiam ich - bo to już nie zrobił mały haker tylko zorganizowana grupa - więc jak nam przestaną dochodzić meile, modlitwy za grzeszników, prośby do Matki Bożej, meile za zmarłych,  to już wiedzcie dzieci, że to już koniec. Dopóki są jeszcze ci co mają serca nie z kamienia i proszą o modlitwę trwamy, trwamy i trwamy. Nie będę biadolił,  że ciężko. Dzieci głowa do góry. Dziś musimy odmówić różaniec iść na procesję, skończyć kazanie. Jutro się obudzić, zacząć od modlitwy, od pacierza. Nic łatwego wam nie obiecuję.


Dlatego Bóg nas prosi: Przyjdę i zbiorę was jako żniwo, ale teraz jeszcze trwajcie dla tych braci waszych, których serca nie są z kamienia, tych może jeszcze możecie wyrwać z paszczy lwa. Módlcie się i pokutujcie za nich. 

Jutro moi drodzy jest środa post adwentowy o chlebie i wodzie. Próbujcie dawajcie to Matce Bożej na ile możecie. Jak nie możesz to zacznij, raz dziennie zjedz, nie skub nic w międzyczasie. Powiedz Bogu: dziś tyle. Dasz mi siłę przyniosę Ci więcej.

Ofiarujcie się za grzeszników, za niedowiarków, za pozbawionych łaski odczytywania Moich znaków.


Dzieci nieprawdopodobne, czytałem to wtedy, ale to całkowicie inaczej rozumiałem. Kwiecień 2010 cały sztab mnie opuścił, bo ogłosili , że orędzia są nawiedzone. Bóg naciska żebym wydawał drukiem , ja Mu mówię ale jak tak dalej będzie odejdą wszyscy. Powiedz mu że mu rozkazuje usłyszałem. No więc wykonałem rozkaz.  Bóg to mówił 5 lat temu.

Ofiarujcie się za grzeszników,  niedowiarków, za pozbawionych łask odczytywania Moich znaków. Ja do was mówię cały czas, wy jednak głusi jesteście. Moje dzieci wierne kocham was ogromnie nie traćcie nadziei, Ja znam wasze dramaty. Wiem jak opuszczeni jesteście, ale kiedy przyjdę do was razem będziemy świętować i nie będzie nikogo wśród was, kto by Mi chwały nie śpiewał, a między wami będzie wesołość i radość wielka. Wszystko już postanowiłem. Módlcie się za waszych grzeszników , a uświęcę was. 

Po to mamy Mszę św. raz w miesiącu za grzeszników, nabożeństwa za grzeszników o uzdrowienie ich duszy, po to się codziennie pali świeca wotywna za grzeszników.

Ratujcie mi moje dzieci. Każdy kto Mi zbawienie chociażby dla jednej duszy wymodli, jest moim umiłowanym dzieckiem i tego ja szczególnie kocham, bo pomaga Mi w Moim dziele zbawienia. Wszystkich was odkupiłem ale teraz wy mi pomóżcie, aby łaska mogła spłynąć na jak największą liczbę dusz.

Tu sobie piszę hasło "współodkupiciel". Jakie zadania nam Bóg daje?

Módl się codziennie za te dusze co do piekła idą, żeby jeszcze i te Mi ratować.

 Dzieci dziś to spotkanie rodzinne z Panem Adasiem kiedy on już konał, oddech - chyba jeszcze żyje. Oddech jego odchodził i wracał Dzieci , to już widać, że to jest lada moment sprawiło, że te słowa po tych moich dzisiejszych przeżyciach są do was bardzo mocne. Bo Dzieci nie Ameryka was zaprowadzi do nieba,  nie Rosja, nie Unia Europejska. Jak chcecie "buty" wyślijcie do Paryża, ale na bosaka  wchodźcie do Świątyni Pana. Wyślijcie buty do Paryża, ale na bosaka  wchodźcie do Świątyni Pana i módlcie się za grzeszników.


Módl się codziennie za te dusze co do piekła idą, żeby jeszcze i te Mi ratować.


5 modlitw na na przestrzeni tych lat podyktował

Dziecko moje , wiesz jak jestem dobry ale iIe mam was prosić? Jeśli oni nie wierzą we Mnie, jak uwierzą że jestem dobry? dzieci moje jak daliście się uwieść? Usłysz płacz dziecka. Dziecko, poczuj gorzki płacz Boga nad tym światem. Ja cierpię patrząc na was. Niewdzięcznicy! Ja tęsknię za wami.
Kiedy do mnie wrócicie? Ileż mam czekać? Czy muszę spuszczać na was takie kary? Nie chcę patrzeć na wasze cierpienie. Nie chcę krzywdy niewinnych. Ale czyja krew obmyje winy tego pokolenia? Dzieci wróćcie do Mnie. Wróćcie do Mnie jeszcze.

Pousuwali nabożeństwa pokoleniowe, ostatni list Episkopatu po całej Polsce. To tylko wystarczy ten potencjał modlitewny przewrócić w kierunku  zadośćuczynienia za winy praojców jakie Bogu sprawili. A to wszystko za nami idzie. Jednostronnie popatrzono na tę płaszczyznę, a tu przecież trzeba Bogu zadośćuczynić. Bóg się dzisiaj pyta. Pytam się was biskupi polscy:

 Czyja krew obmyje winy tego pokolenia? Skoro gasicie ostatnie bastiony modlitwy? Dzieci wróćcie do Mnie. Wróćcie do Mnie jeszcze przebaczę wam wszystko , nie wspomnę więcej jak żeście Mnie ranili. Ja Bóg zapomnę wam wszystko, tylko chodźcie do Mnie póki czas. Uratujecie się. 


Ojcze Święty pokaż światu Kościoły Katolickie, nie Paryż. Pokaż światu w Kościołach Katolickich  Boga, który nas uratuje. Nie ekologów. Oni wszyscy nas zrujnują. Tylko Bóg może nas uratować. Ty Głowa Kościoła zdaje się że zapomniałeś o tym kierunku. 
Amen!

Błagaj Boga Bóg rozwiąże dramat świata!
Panie mój, Boże nasz siłę masz, siłę dasz, tylko Ty, tylko Ty Panie nasz i Królu możesz nas i ten świat uratować. Amen!

Brak komentarzy: