piątek, 15 stycznia 2016

Mobilizacja do Armii Matki Bożej

Dzisiaj 15 stycznia 2016  będzie stenogram z dzisiejszego wieczornego kazania ks. Piotra Natanka, który tyle co ogłosił pełną mobilizację do nowicjatu zakonu kontemplacyjnego. Zapewnienie Pana Prezydenta, iż może czerpać z kapitału łask przyszłej Armii Matki Bożej będzie niezwykle istotne dla stabilizacji wydarzeń w Polsce i Europie. Dalej podaję stenogram z kazania ks. Piotra Natanka, które w przyszłości będzie służyć jako wielki kamień LOGISTYKI  ZBAWIENIA.
Kazanie ks.Piotra poprzedziła modlitwa do Trójcy Świętej o to by się kapłan zbytnio nie rozgrzał i panował cały czas nad swoim niewyparzonym językiem.
  
  Cieszcie się że macie tylu kapłanów i korzystajcie z ich posługi. Módlcie się za swoich kapłanów.
Przy płaszczyźnie miłości żaden problem z zaciągiem.
W sercach trzeba mieć to samo co na ustach.
Świadectwo: wystarczą że cię zobaczą, a wszystko będą już wiedzieć. Twoje pojawienie się sprawi, że nie ty, ale twoje serce będzie mówić.
Odpowiedz sobie czy pochłaniają cię sprawy świata?
Mówię do wszystkich, nie do świętych i nie do samotnych.  Nie spychajmy zaciągu na innych, nie mówmy nie moja sprawa, niech to inni zrobią. Mówię do młodych i do starych. 
Dzisiejsza średnia wieku zapisanych w pierwszych dwóch dniach do zakonu to ponad 50 lat. Jak z tego widać, to już ostatni dzwon, bo nie będzie miał kto tego zrobić
Albo my to zrobimy, albo koniec Europy. Nie przesadzam. dwa, trzy pokolenia i koniec. Mówię zarówno do samotnych jak i do wielodzietnych. Gdybym czekał na godnych, to nigdy bym się nie doczekał, mówi nam w orędziach Bóg Ojciec.
Pomóżcie Mi, mówi Pan Bóg.
Na badaniach psychiatrycznych które przeszedłem mówi ks. Piotr Natanek napisali, że mam zaburzenia na punkcie nadwartości. Dlaczego nie napiszecie prawdy. Jakiej tam nadwartości. Tą nadwartością jest Bóg, absolutna niedościgła NADWARTOŚĆ.
To co oni mają podwartości? zadał zaczepne pytanie ks. Piotr Natanek.
Jak wy nie pomożecie, to Maryja nie zdoła ich uratować.
Pustelnia już okrzepła nie ma nachalności.
Szczera modlitwa i pokuta.
Musi powstać unia wierzącego z Matką Bożą. Unii było w Polsce wiele, ale takiej jeszcze nie było.
Złączcie swoje modlitwy z moimi wysiłkami, prosi Matka Boża.
Zauważcie kto stoi za szyldem Unii Europejskiej? Wszystko co się kręci, to ku czci Lucyfera, począwszy od trzech www. z kropką na końcu, to przestrzeń demoniczna.
Dziś was wzywam i prowadzę do zwycięstwa nie może być jeden oddział działających na 100. oddziałów przysłuchujących się tylko.
Chcecie działać, działać, działać. 
Walczcie wewnętrznie. Zobaczycie na wasze dzienniczki.
Pokaż dziennik zakupów cnót. Inaczej tylko się przysłuchujesz. Jesteś kibolem, a możesz być graczem w tej wielkiej bitwie. Kibicując nie ma z ciebie pożytku dla sprawy. 
To słowa do nas wszystkich. Pokażcie mi kraj gdzie 1 pracuje, a 99. ma rentę. 
Powołuję was WSZYSTKICH do walki chorzy, kulawi, starzy i młodzi, gorliwi i neofici.
Matka Boża ogłosiła MOBILIZACJĘ. 
Choroby nikogo nie usprawiedliwiają.
Nie mów, że nie możesz. 
Mnie się to poskładało 1 stycznia 2016 JEST  WOJNA.
Dopóki łącza działają zapisujcie się.
Do kogo bym poleciał z tą ideą? pyta głośno ks. Piotr Natanek. Całe szczęście że mam pod ręką Panią Agnieszkę. Ona to ładnie spisze, znając ducha Grzechyni.
Życie jest o wiele krótsze niż się wam wydaje.
Dziś czas pędzi. 
Przyłóżcie się do wypełnienia moich próśb całym sercem prosi Matka Boża.
Żertwy ogłosiłem, jak tylko ogłosili, że w piątki mogą być śluby, ogłosiłem powstanie wiary.
Jeśli chcecie dokonać czegoś wielkiego, to w 1 niedzielę lipca 2016. Pół roku nowicjatu wystarczy.
Wiem jak wam ciężko Panie Prezydencie, ale my się organizujemy Panie Prezydencie, nie mamy nic do stracenia. Bierz z koszyka tych łask. 
Nie podoba się nam ograniczenie subwencji na indywidualne nauczanie dzieci. Ale to oznacza, że wiele rodzin nie wysyła dzieci do publicznych szkół.
Od DZIŚ zaczynamy. Nie bójcie się podjąć realizacji. Podstawą działania będzie indywidualny dzienniczek duszy.
Tam znajdziecie konkretne pytania, konkretne słowa. Sami siebie będziecie kontrolować. 
Na temat samouświęcenia napisała swoją pracę magisterską moja zmarła 2 lata temu małżonka Irena - Ewa, która może być orędowniczką w tej sprawie.
CAŁĄ WIECZNOŚĆ BĘDZIECIE ODPOCZYWAĆ. 
Teraz do dzieła. Do pracy nad sobą. 
Nie wybierajcie się jak sójka za morze.
Uwierzyłem w orędzia, w ich moc. 
Matka Boża nie zrobi tego sama, potrzebuje ciebie.
Mój współodkupicielu tłukę to od dawna.
Ten zakon porównuję z intronizacją na polach grunwaldzkich przed 6 laty.
Całe szczęście, że mnie Bóg usunął poza kościół. Nie dało by się tego w żaden sposób zrobić w istniejących strukturach. Dzisiaj Bóg dał mi taki pancerz, że to mnie nie boli. 
Co za radość móc zasypiać nie myśląc o jutrze. W jednej sekundzie zasypiam. Ja też.
Jest świat ciała i jest świat duszy.
Błogosławię was wszystkich.
Na niedzielę Krwi Najświętszej przygotuję płaszcz przez głowę, na znak że jesteś zakonnikiem. 
Dostałem go w spadku po Ewie i zakładam go od dwóch lat wieczorem do snu.
Kto ma honor to wstąpi do klasztoru. Kto was przekona, jak nie Matka Boża, Jej wezwanie jest zaszczytem.
Kto zna historię wie co znaczyła dla Polaka taka to, a taka dywizja. 
A ja zaciągam się do dywizji Matki Bożej.
Pułkownicy robili zaciąg. 
Trzeba będzie bronić Polski. 
Kolano przy kolanie klęknąć i pomóc wstać.
Jeśli druga optyka zrobi w Polsce majdan to koniec.
Stąd naszemu rządowi nie dali 100 dni spokoju.
Jest zima i ogłaszam dzisiaj zaciąg do Armii Matki Bożej.
To jest oczywiste i proste.
Nie mówię tego do kogoś innego tylko do ciebie.
Baranie do ciebie mówię. A ja do siebie mówię.
Żaden ping- pong, żadna piłeczka odbita: pyt, pyk pyk.
Owieczki TO JA DO WAS MÓWIĘ  - wasza Matka
Wstępujcie do Mojej Armii
Gdybym miał władzę nad aniołami, huknął bym z grubej rury: DO  CIEBIE  MÓWIĘ !!!

Napoleon, Hitler wszystko stracili, ale Matka Boża nie zaprzepaści nikogo w was.
Już się cieszyłem, że z nadzieją zakończę kazanie.
A więc z radością przyjmuję dewizę: Z  TARCZĄ  LUB  NA  TARCZY,  KRÓL  ALBO  ŚMIERĆ.
ZIMOWY POBÓR DO ARMII MARYJNEJ rozpoczęty.
WIEK  NIE  DYSPENSUJE !!!
Nie ma żeś w ciąży. Uniesiesz od dzisiaj wezwanie maryjne.
Wezwanie zaszczytem. Jeżeli chociaż ci co mają legitymację wstąpią. Nie wiedziałem o tym, dając wam legitymacje, nie oszukałem, nie myślałem wtedy o żadnym zakonie. Gdy wstąpicie do zakonu wówczas mogę bardzo wiele wykonać, mówi Matka Boża, wstąpienie to dopiero początek. 
Chcecie być bułką czy zaczynem, by zarazić wszystkie piekarnie. 
Na pustelni musi być 100% osób w zakonie.
Ode mnie nie oczekujcie żołdów.
Dziś powtarzam uroczyście ogłaszam zaciąg.
By cały świat mógł korzystać z wielości łask.

Ps Kurs dolara w ostatnich godzinach gwałtownie wzrósł, to metoda na zubożenie ubogich Polaków i osłabienie pozycji obecnego Rządu. KOD - owi chodzi o finansową destabilizację i wywołanie polskiego majdanu. 

Brak komentarzy: