sobota, 16 stycznia 2016

Sraczka mój dar złożony Jezusowi

      Poniższy tekst został napisany dziesięć dni temu. Przeleżał w blogowej zamrażalce z uwagi na treść i niezbyt przyjemne zdjęcia. Dopiero dzisiaj, gdy sytuacja się jakoś tam unormowała, a stan mój się polepszył i wydaje mi się, że zrozumiałem Orędzie Boga Ojca na czasy ostateczne z 01.01.2016 roku, zdecydowałem się opublikować te zapiski. 
      Słowa orędzia kolor niebieski moje odniesienia i  komentarze do słów orędzia kolor brązowy. Odnoszę je bezpośrednio do siebie, do aktualnej sytuacji życiowej w jakiej się znalazłem.
Bóg Ojciec: Nie tobie Jerzy każę zbawiać cały świat, ale Mojemu Synowi  Zmartwychwstałemu Królowi Polski, którego wysyłam do twojego serca, a Jego Eucharystyczna Krew popłynie w twoich Jerzy trzewiach, aby Mi służył. Otwórz się Jerzy, przyjmij Go, bo jest Moim posłanym sługą, który zbawi cały świat.
Chcę pełnić tylko Twoją wolę Boże, a nie swoją. No to pisz, wklejaj zdjęcia. Ja Cię Jerzy i tak, i tak dokładnie znam od środka. 

      6 styczeń, Trzech Króli, minął tydzień od pierwszych objawów sraczki, jaka się po ponad miesiącu przerwy pojawiła. Od momentu punkcji, która niczego nie leczy, do wyjazdu na Lednicę miałem spokój.
      
Dzisiaj 6 stycznia krzyż daje o sobie znak od samej północy. Zaczynam ewidencjować każde posiedzenie na tronie. Powyżej i obok dwa zdjęcia z godz. 00:10 Skoro mam iść do proktologa to muszę mieć konkrety, i to wydaje mi się obserwacje najlepiej utrwalone na zdjęciach. 
To nie jest tylko prośba do osób, tak jak ty Jerzy, samotnych i chorych, które pozornie mają dużo wolnego czasu, aby poświęcić się służbie Bożej.Doskonale wiem, że czas należy do Ciebie Boże i możesz w każdej chwili zabrać mnie do siebie, dlatego też chcę każdą chwilę już dzisiaj, już teraz poświęcić Tobie, nie przerywając zwykłego trybu życia. 

Obok ranek, 7:41 tylko taki drobiazg. Nadzieja by ze spokojem iść do kościoła. W ogłoszeniach parafialnych dowiaduję się, że ks Zbigniew poprzedniego dnia powiadomił, że jest poważnie chory.

Przy uroczystości Objawienia Pańskiego, Mszę św. ma w zastępstwie ks Zbigniewa ks. Andrzej Pallotyn. A mnie  wszystko jeździ po brzuchu. O 10:23 po śluzowatym bąku, znalazła się od spodu krwista niespodzianka. 
Nie mów Jerzy, co to, to nie. W takim stanie deklarować przyjęcie do nowicjatu prowadzonego przez Ojca Duchownego, Mistrza Nowicjatu wyłączonego z oficjalnych struktur kościoła. Jerzy zastanów się w co ty się na starość pakujesz? Niech w to wchodzą młodzi, zdrowi,ale nie ty. Co ty możesz komuś pomóc? Daj sobie luz.

O 13:50 kolejna niespodzianka. Tym razem papkowata, żelowata i do tego krwista po wierzchu.  Miałem jechać na śpiewanie kolęd organizowane przez Kasię, ale w takim stanie nie dam rady.
 
To ciebie potrzebuje Bóg.To ciebie potrzebuje Maryja. Tak wiem Boże Cała trójka kapłanów potrzebuje nie tylko modlitewnego wsparcia, ale i mojego cierpienia.

Przed południem w bólach jelitowo - żołądkowych, udało mi się napisać tekst przypowieści o starszym kapłanie. Po obiedzie, wykończony niezbyt miłą sytuacją muszę się na chwilę  położyć. Pół godziny spania wystarczyło, by organizm się wyciszył. A
Bóg zaprasza nas do dzieła odrodzenia ludzi w Bogu, aby byli Jego Wolą i miłością i doskonałym odbiciem Jego Woli i miłości.

       O 14:44, oddaję pierwszy od kilku dni stolec w miarę stały, ale nadal krwisty.  Męska decyzja Jezu Maryjo prowadźcie i jadę na kolędy. Po ludzku dodatkowo zabezpieczam się po kobiecemu. Na kolędach mam 2 godz. spokoju. Potem złożyłem nie udaną wizytę u Janki, żony zmarłego Marka. Nie udaną, bo jej nie zastałem. 

W śnieżycy wracam do domu. Po przyjeździe kąpiel. Zabezpieczenie pełne krwistego śluzu i jedno maleńkie gówienko. Zwieracze nie wytrzymały. Gdyby nie zabezpieczenie, byłaby tragedia w samochodzie. 
Bóg chce uformować nowe pokolenie ludzi, chce rozpocząć nową formę życia zakonnego poprzez pobudzenie naszego ducha. Kluczem do tego jest  Reguła Mariańska, którą Bóg daje nam przez Maryję. 
 
Wiem za co cierpię, stąd mi łatwiej przychodzi nieść krzyż upokorzenia. Nie buntuję się. Dalej po powrocie, aż do snu, przestaję ewidencjonować zdjęciami kolejne krwiste purty. Nie mam na to po prostu siły. 

        Panie Jezu to Tobie, przez ręce Maryi ofiarowuję moje upokorzenie. Skoro taką drogę dla mnie wybrałeś, to jest to najlepsza droga z możliwych. 
Reguła Mariańska jest precyzyjnym przedstawieniem działania wedle woli Bożej. To precyzyjne wdrożenie w praktyczne codzienne życie logistyki zbawienia. Podejmijmy wysiłek realizacji Reguł Mariańskich. Bez nich nie zrobimy już nic. 



7 styczeń, czwartek minął tydzień gdy cud przestał być cudem, a dwa tygodnie od wigilii, kiedy to narodził się Jezus a wraz z Nim narodziła się logistyka zbawienia. Przez całą dobę robię regularnie zdjęcia z każdego siadania na kiblu. Przez cały dzień: 11 razy odwiedzam łazienkę. Żelowate, krwiste,  wodnite wydzieliny, w niczym nie przypominają odchodów jakiegokolwiek ssaka. Puszczanie bąków i jeżdżenie po brzuchu uniemożliwia w przerwach między posiedzeniami normalną egzystencję. 

Pozwólmy Bogu działać w nas. Bądźmy posłuszni i wykonujmy Jego wolę. To ty masz to zrobić. Słuchaj kazań ks. Piotra na Christus Vincit TV. Zapisz się do zakonu. 

Jest czwartek, a więc dzień bez diety. Na rano jajecznica z trzech z szynką na smalcu i maśle z cebulką przyozdobiona plasterkami 1 pomidora. Obiad polewka na maślance z ziemniakami gotowanymi w mundurkach do tego rano i w południe chleb ciemny z twarożkiem i pomidorem, a na kolację kwaszona gotowana kapusta i chleb z masłem, W ciągu dnia jako podgryzajki do komputera suszone jabłka i lekarstwa wg. przepisu lekarki domowej zażywane  3X dziennie. Wieczorem w godzinie Apelu ks. Piotr śpiewa z akordeonem ułożoną prawdopodobnie przez siebie grzechyńską kolędę Maryjną, 20 zwrotek, a potem Rycerski Apel Jasnogórski. Jezu Królu Polski jestem przy Tobie, pamiętam, czuwam i Maryjo Królowo Polski jestem przy Tobie, pamiętam, czuwam.
Oba wezwania po 3 X, a na koniec Anioł Pański. 
Przeziębiony, nie doleczony, idę pełen ufności na 0,5 godz. pod Pomnik na modlitwę. 
Nic się nie dzieje.

Brak komentarzy: