niedziela, 21 lutego 2016

Nauka Pasyjna

       Mimo szczerych chęci nie zdążyłem na niedzielną naukę pasyjną głoszoną w czasie Gorzkich Żali w parafii pw. św Jana Kantego w Poznaniu. Udało mi się, urywając z końcówki 41. Pokutnego Marszu Różańcowego, zdążyć na cichą, bez kazania, Mszę św. którą Matka Chrzestna Łukasza rok w rok od 14. lat co roku po Gorzkich Żalach zamawia za chrześniaka, a od dwóch lat także za Ewę.

        Internet ma to do siebie, że mogłem "nadrobić" zaległości i przytoczyć rozważania pasyjne  ks. Piotra Natanka z ostatnich Gorzkich Żali z niedzieli 21 lutego br. oparte o przemyślenia Katarzyny Rivas 

        Pytają mnie ludzie dlaczego Jerzy słuchasz, i cytujesz na blogu buntownika, suspendowanego przez kościół księdza? 
Bo widzę dobre owoce jego kapłańskiego zaangażowania w odnowę Kościoła Katolickiego, w jego mistyczną naturę. Kto tego nie widzi, nie rozumie, a tylko krytykuje i nie poznawszy potępia, jest buldożerem, który niszczy dobre owoce.
         A teraz nauka księdza Piotra kolor czarny, rozważania Katarzyny Rivas kolor niebieski, a moje dopiski kolor brązowy.


        Każdy z nas musi przejść wcześniej czy później swoją drogę krzyżową i nie łudźcie się, że to będzie komuś odjęte. Jeśli myślisz, że nie masz grzechu to się mylisz masz nie tylko belkę, ale kubiki drzewa jak mawiał mój ojciec stolarz z zawodu. Ci, którzy pozostaną Mi  wierni, mówi Jezus, to ta część owczarni Kościoła, którą zanurzam w każdej kropli Mojej Krwi i zostanie ona przemieniona. A ta część, to nie zdajecie sobie z tego sprawy, jaka to jest mniejszość. To już nie są procenty, ale dobrze będzie, sądząc po obecności na dzisiejszym Marszu Różańcowym,  jak to będą dziesiąte części promila. Taka resztka pozostała w tej bitwie mówi kaznodzieja. 
          Tą resztkę owczarni  Bóg bierze na wyprawę i chce z wami dotrzeć na Górę Tabor, gdzie zostanie przemieniona i wszystko się wypełni Ojcze,  mówi Pan Jezus. Wszystko musi się wypełnić, aby mógł się zakończyć czas ciemności ogarniający ludzi.  
          Trzeba aby człowiek oderwał się od swoich niegodziwości i stanął przy Tobie Ojcze i przy mnie, mówi Pan Jezus mówiąc o Ojcu i o sobie. Zostaje jeszcze Maryja Twoja doskonała współpracownica. Pozostaje, aby wypełnić Twoje Słowo. 
          Cierpiałem w ludzkim ciele dobrowolnie z miłości, a nie z Twojego rozkazu mówi dalej Jezus. To było dobrowolne zadośćuczynienie Bogu. On to zrobił z miłości.
          Przyjąć dobrowolnie cierpienie dla Bożej sprawiedliwości, mówi kaznodzieja wskazując dalszą drogę dla odnowy Kościoła. 
Czy ja bym był wstanie to dzisiaj zrobić, tak jak Jezus? To jest przerażające jak człowiek sobie to uświadamia. 
          Nie jestem jeszcze gotowy. Tyle co dzięki Bogu wytaraskałem się ze spraw jelitowych, a tu Jezus bierze mnie na Górę Tabor. Dobrowolne zadośćuczynienie Bożej sprawiedliwości. Człowiek musi się wpierw wydoskonalić w wypełnianiu woli Bożej, a potem to przyjdzie. To przyjdzie. Wy sobie nie zdajecie sprawę jak nas Pan Bóg prowadzi. 
        Dzisiaj uświadomił mi że nie chodzi mu o tytuł Króla Polski, a o złożenie Mu hołdu. Gadać, a nawet napisać na tabliczce wotywnej można wszystko, ale złożyć Mu hołd , to już zupełnie inna sprawa. Szatanowi gdy kusił Jezusa na pustyni nie chodziło o nazwanie Jezusa Królem. On Jezusowi to wprost powiedział że jest Synem Boga, dzieckiem Króla Wszechświata, dzieckiem Maryi, Królowej Korony Polskiej. I co z tego że Król Jan Kazimierz zrzekł się na piśmie Korony Polskiej na rzecz Maryi jak dzisiaj jak tylko ta mniejsza mniejszość składa hołd Jej Synowi.
Wykonało się mówi Pan Jezus . Teraz mam do Ciebie powrócić Mój Ojcze. Pamiętaj jednak , że powierzyłem Ci moich umiłowanych, aby ani jeden z nich nie zginął. Niebotyczna miłość Boga - Jezusa. Do końca walczy o nas , do końca walczy o Holandię , Niemcy, Świat. Ile w tym jest miłości. Jak trzeba być oddanym Bestii, na jej usługach, żeby nie widzieć wyciągniętej ręki miłości Boga. Jesteśmy totalnie zaślepieni. Dziś miałem sekundę wolnego między obiadem a Gorzkimi Żalami i przychodzi mi myśl jak to Polacy bili się o Monte Cassino. Byli Hindusi, Australiczycy, ale co postanowili Anglicy  zburzą klasztor Monte Cassino, a tam była kolebka duchowości Europy, klasztor Benedyktynów, korzenie VI wiek. Dla nas to odbudują, ale kto odtworzy wewnętrzne pamiątki, obrazy , figury,  zrobią szkielet, ale on jest pusty.  Odbudowali, ale jakie to jest sprytne, tam już nie ma tego ducha. Kiedy uwzględnimy wszystko hitleryzm z jednej strony, komunizm z drugiej i dodamy masonerię pozostaje pusty szkielet. To trzeba przewidzieć tego lisa w bitwie. Dlatego Pan Jezus wykonał wszystko, ale  do Ojca powiedział
Pamiętaj jednak, że powierzyłem Ci moich umiłowanych, aby ani jeden z nich nie zginął. Ile my potrzebujemy dziś światła Ducha Świętego. 
        Mają Króla Wszechświata, a hołdu mu nie oddają. Zgodzą się na Króla Polski, ale i Jemu hołdu nie oddadzą wyprostowawszy ludziom kolana nieomal w czasie całej Mszy świętej łącznie z Komunią świętą. Dlaczego bo zasiedlili betonowe szkielety domów wyrzuciwszy z nich Bożego ducha a wprowadzili konsumpjonizm, genderyzm i homo sowietikusa przestali prywatnie oddawać hołd swojemu Królowi. 
        Na pogrzebie proszę nie dzwonić "Pojednaniem", a nuż bym wydzwonił pojednanie duszy z Bogiem. Będzie trąbka i wystarczy cicha osobista modlitwa w serduszku. Nie dałem za wygraną. Dzwon został w domu, a ja po spuszczeniu trumny do ziemi poszedłem do kościoła by na pół godziny oddać się zadośćuczynieniu za żywych składających kwiaty i kondolencje.

            A klasztor , był nasiąknięty 14 wiekami różnej narodowości modlitwami zakonników. Dzisiaj , bo zapomniałem się pochwalić odprawiałem Mszę św. w kielichu z 1798 roku.Ponad 200 lat, modliłem się za ofiarodawcę tego kielicha, polecałem tą osobę Panu Jezusowi i jej męża. Gdyby ktoś gdzieś spotkał podobny, to proszę dać znać. Dlaczego? Bo chcę tu wprowadzić ducha w świętych zbiorach , znakach, w świętych obrazach jest duch Kościoła. Dlaczego Ameryka chce zniszczyć Europę?  Bo oni mają 200 lat cywilizacji. Oni mają takie domy, że przychodzi tajfun czy trąba i wszystko niszczy. Nie mają nic trwałego. Dlatego oni nie są wstanie połknąć naszej historii. Ameryka będzie miała zawsze kompleks Europy , choć tworzyli ją Europejczycy. Oni są gotowi przenosić z Europy nawet całe zamki , żeby tam były. 
          Dlatego Duchu Święty prosimy Cię, abyś zstąpił na nas. Ojcze broń nas, aby żaden z nas nie zginął w tej wielkiej bitwie. Wie, że się zgubią ci którzy choć kiedyś przysięgali mi wierność , jednak pogrążyli się w namiętnościach świata. To jest nasz dramat. A znajdą się ci , którzy mają ręce poświęcone do tego, by karmić Mną innych ludzi. Ugodzą Mnie krzywdząc się skazując na kamień młyński uwieszony u szyi i  wrzucenie w głębiny ognistej lawy. Tu chodzi o kapłanów, dramat, to są ci którym Bóg każe najpierw uwiązać kamień młyński u szyi. Lepiej , żeby się nie narodzili. Tylko oni mają ręce poświęcone aby karmić innych ludzi. Wam nagadali, że wy też macie prawo. Jak są przebiegłe te żmije, które weszły do wewnątrz Kościoła? Co one potrafią robić z wami? Siebie wciągają w ognistą lawę i pamiętajcie wy też tam wpadacie razem z nimi. Zagubią się ci, którzy nie potrafią unieść własnych ciężarów na plecach i zrzucają je na ramiona słabszych by je zmiażdżyć. To nie rozważne, bo każdy z was otrzymał swój krzyż i ma go na plecach. Dajesz go słabszemu, jego też zmiażdżysz Tak Jezus mówił do faryzeuszów nakładacie ciężary na maluczkich, których sami unieść nie możecie. Zagubią się ci, którzy nie rozpoznają Mnie w prostych, cichych i pokornych  ponieważ zaślepia ich pycha .
         Tu chodzi o wszystkie przestrzenie prywatnych objawień, znaków z nieba , które otrzymują malutcy w tej pokorze starej babci modlącej się w kościele, w tej pokorze mojej mamy, bo nie są wstanie zobaczyć mowy Boga. Pycha ich zaślepia ,też się zagubią. 
         Zagubią się ci którzy otrzymali wiele i wiele się będzie od nich wymagać. Tyle nie wykorzystanych darów, talentów , wszystko przepadnie, przepite, znarkotyzowane, zdewastowane., w szaleńczej jeździe czy szaleńczych wyprawach zagubione. Ale ci którzy płaczą nad cierpieniem , które teraz przeżywam, ci którzy widząc starszą żebraczkę ucałują ją w policzek węzłem braterstwa i równości , 
    Ci którzy mogąc położyć się na łóżku śpią na podłodze umartwiając ciało w intencji przywrócenia miłości do nas. Teraz Pan wyjaśnia dalej
     Ci którzy rozpoznają Moje spojrzenie w odrzuconych, mój uśmiech na twarzy dziecka, mój głos pośród zamętów i hałasów świata, mój płacz w skruszonym grzeszniku, 
    Ci, którzy naśladują moje dłonie w pełnym zgody grzeszniku, 
    Ci którzy w przebaczeniu kroczą moimi śladami jako misjonarze, orzą bruzdę nadziei , by zasiewać moje nasiona, nie ufają własnym zdolnościom, ale mojej opatrzności. 
    Ci, którzy stają się jak dzieci, a ich niewinność i czystość sprawia, że całkowicie ufają i powierzają się Mojej wszechmocnej obecności. 
    Ci, którzy są otwarci na uśmiech , przebaczenie, błogosławieństwo , na upomnienie braterskie. 
    Ci, którzy nie wahają się głosić z mocą Mojej Dobrej Nowiny ,bez lęku o to , że będą uciszani, gotowi są zawsze gotowi znosić pobicia, upodlenia. oskarżenia, wyszydzenia, oszczerstwa, nie broniąc się, nie pragnąc zemsty. 
        Moi ukochani sekciarze, wy jesteście w tym przedziale. Ile dał nam nauki Pan Jezus, abyśmy nie pragnęli zemsty, satysfakcji z mienia racji, przyjmowali oskarżenia, wyszydzenia, oszczerstwa, pomówienia, upodlenia, pobicia . 
        Ci wszyscy zostaną zbawieni. 
Wśród nich są Moi umiłowani, mówi Pan Jezus do Katarzyny Rivas. Powierzyłem ich Tobie Ojcze. Żyjąc na świecie nie są z tego świata. Niech się nie zagubią.
         Spróbuj tylko przestrzegać prawo Boże na etapie minimum - będziesz wyśmiany. Nie jesz w piątki mięsa, bo jestem wierzący, poszczę we środy bo Matka Boża o to prosiła w Medjugorie - wyśmieją cię . Spróbuj odmówić w towarzystwie kielicha - mamin synek, zdenerwują cię, zaraz cię izolują, będą ujadać na ciebie jak psy wścieknięte, Nie będziesz brał udziału w kradzieży, korupcji, nie powiążesz się z timami, to tak wszystko dzisiaj bardzo kosztuje. Dlatego Pan Jezus błaga Ojca, żebyśmy się nie zagubili.

Brak komentarzy: