wtorek, 2 lutego 2016

Plan Boży wypełnia całe życie człowieka.


Od urodzenia wiedziałem, że będę księdzem . To było tak proste i oczywiste. Tak, że mnie wystąpić przeciwko mojemu Szefowi i okazać Mu nieposłuszeństwo, to Bóg zażądał ode mnie heroizmu. Dla mnie rozkaz, to jest rozkaz. Dałem Mu przecież słowo, złożyłem przysięgę. A tu muszę okazać nieposłuszeństwo. Bo Oni są nieposłuszni Bogu i niszczą Mu Kościół. Oni nie są wstanie tego pojąć. Mnie Bóg dał taką łaskę i niczego się nie boję.  Mojego zdania nie zmienię . Ani wobec Papieża, bo im pokażę, co jest niezgodne z tradycją kościoła. Tu kłamiecie, tu jest wasza herezja. Ja sygnalizuję, upominam Papieża, przecież tak nie jest, to nie jest nauka Kościoła. 
Nie, że nie jestem nieposłuszny dzieci. Muszę być posłuszny Bogu, bo po to mi dał łaskę kapłaństwa, po to posłał na studia, abym pewne rzeczy poznał, pojął i bronił Kościoła. Jeśli tego  trzeciego nie będę wykonywał mając taki, a nie inny poziom wiedzy i wiary, stanie się ze mną tak, jak z tym widzącym z Jerozolimy. Bóg skróci mój odcinek życia. Mnie to nie interesuje. bo mnie interesuje nowy odrodzony Kościół, który będzie jaśniał na oczach wszystkich  narodów,  a nie, że będzie poniżany.  
         Symbolem, ikoną tego kościoła w Polsce będzie zrealizowany projekt Świetlistego Krzyża Pojednań ustawiony przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie i drugiego identycznego w Smoleńsku.
        W Europie jest już przygotowywane prawo, że chrzest dzieci będzie zakazany. Zdajecie sobie sprawę, że chrzest dzieci będzie w Europie już niedługo niezgodny z prawem. Najpierw wybiliśmy sakramenty, a teraz państwo się za nas bierze.  Czyste! Dlatego trzymam kciuki za nimi, z tymi co rąbią Kościół, bo jesteście konsekwentni, logiczni i dlatego was szanuję w waszym działaniu. Przejrzałem wasze szyki, a wy jesteście konsekwentni do bólu , więc macie moje gratulacje. Tylko wam powiem bolesną rzecz - przegracie. Choć jesteśmy w małości, tej bitwy nie wygracie. Dziś się wszystkim wydaje, że jesteście zwycięzcami.  To co się w XXI wieku dzieje jest Bogu znane. W 2010 roku, kiedy mnie kasowano, kto by z was uwierzył słowu Pana Jezusa skruszę waszych biskupów. I zrobią intronizację, mają tylko problem jak to nazwać słowami. Jak dziś honornie stanąć w swojej pysze. Natomiast delikatnie uderzyć się w piersi, nikt się na nich nie będzie gniewał , więc oni mają problem honorności własnej pychy i dumy. Ale Bóg ich jeszcze dalej skruszy i wtedy będą goli i weseli. W planach Bożych te młyny Boże są perfekcyjne. Dlatego zapamiętać to sobie: Plan Boży wypełnia całe życie człowieka.
W 2011 rozrywałem szaty, bo mnie z uczelni zwalniają. Bóg mówi: "Skoro ci to zabieram, to ci to jest niepotrzebne" Miałbym tyle czasu dla was? Przyjąłbym kogoś do żertwy z Anglii? Czy potrafiłbym tyle pracować? Gdzie? Kiedy 1000 zajęć na uczelni. Bóg jest perfekcyjny. Dlatego dalej mówi Matka Boża : Ludzkie plany wielokrotnie przekreślają wolę Bożą, a  już na pewno utrudniają realizację.  Dlaczego tak się dzieje? Bo Bóg mówi jesteś wolny, jesteś synem Boga. Dlatego dzieci, możemy zniszczyć cudowne plany Boga. Żebyście wiedzieli, nigdy więcej taka szansa, tego co Bóg zaplanował, a tyś zniszczył, nie powtórzy się w twoim życiu. Powtórki z rozrywki, dzieci, nie ma. A bardzo często Bóg skraca bieg, żebyś się nie potępił , lub innych nie poniszczył. To zdanie proszę zapamiętać: Ludzkie plany wielokrotnie przekreślają wolę Bożą, a  już na pewno utrudniają realizację. Dlatego człowiek poddany woli Bożej nie powinien snuć planów, bo nie wie czego od niego żąda Bóg. Dzieci, dla mnie czy mnie jutro zamkną za budownictwo, czy jutro jakiś kardynał dekret wyda, dla mnie ten problem wogóle nie istnieje, kapujecie. Bóg mi te problemy całkowicie zabrał, ubłagałem Go. Skoro On wszystko planuje, skoro widzę tyle cudów Jego łaski. Zanim powstała idea zakonu, najpierw, pamiętacie, ćwiczyłem z wami post. W maju ponad 2 tys. się zgłosiło. O chlebie i wodzie środa i piątek. Później był ciężki wrzesień, ale prawie 1,5 tys się zgłosiło na październik - bo mniej goniłem, bo mnie tłukli. Więc dzieci czego się bać idei zakonu, skoro Matka Boża mówi, że jej jest potrzebna Armia Ludzi do zbawienia świata. A znam siebie, jest reguła człowiek przeczyta przez chwilkę, a tak jest reguła, masz kajecik i spoko... Dzieci jest sposób. Skoro Bóg powiedział, że będzie intronizacja, to będzie. Choćby Oni się głowili, jakie ekskomuniki rzucą, nic nie zrobią. Powiedział, że za to trzeba zapłacić wielkim cierpieniem. No to co innego. Co gruszki i banany chcecie pieczone? Nie nie nie . To jest czysty układ. Za to wszystko Bóg mówi daję ci niebo. Mnie jak przekonał konkretnie. Chcesz się wycofać, czy lawirować? Czy wolisz, że w dniu twojej śmierci Ja osobiście twój Pan i Król poprowadzę cię na oczach całego nieba przed tron Boga Ojca. O dzieci, warto jest przeżyć takie doświadczenie tam w niebie. Tu tłuczcie ile chcecie, skoro mnie to Bóg powiedział, a przeze mnie tobie mówi, ciebie to samo czeka. Stąd też w ambicjonalnych planach powiedziałem, pod tajemnicą ucięcia głowy, spotykamy się w niebie przy dwudziestej stacji różańcowej "Maryja w niebie Królową nieba i ziemi", tuż przy tronie Matki Bożej.  Że tam św Antoni, że inni, mieliście czasy lepsze niż my. Takiego męczeństwa duchowego, takiego prześladowania Kościoła, takiego poniżania wiary katolickiej nigdy nie było w historii Kościoła. Pod płaszczykiem wolności, tolerancji oni  mówią, że respektują prawa ludzkie. Jakie prawa? Szatańskie, tak. Dlatego moi kochani koniec snucia własnych planów. Nawet przy zaśnięciu było pytanie w logistyce zbawienia: czy usnąłeś nie rozmyślając o planach. Kładę  się spać, modlitwa wieczora już przed tym była, w łóżku tylko krótkie westchnienie i zasypiam w Bogu. Przecież Bóg taką łaskę da. 24:37
Powinien zupełnie człowiek zdać się na wolę Boga, a wówczas nie będzie dla niego trudnością słuchanie głosu Bożego, przyjmowanie woli dla Niego samego. Prosta zasada ewangelicznego Hioba: "Bóg dał, Bóg wziął, niech imię Pańskie będzie błogosławione". 
      Dał syna Łukasza, dał ukochaną żonę Irenę - Ewę i wziął pierwszego przed czasem, a drugą w swoim czasie co do sekundy i niech imię Pańskie będzie błogosławione.  
      Wiem, że boli , ale jak zaczniemy rozmyślać nad naszymi krzyżami, to on się piętnaście razy cięższy staje. Pan Bóg to cudownie prowadzi. Daje łaskę po łasce, my mamy tylko iść za nim.
      Doświadczam tej łaski Boga każdego dnia i zamiast mnie pytać jak tam zdrowie pytajcie jaką łaskę ostatnio otrzymałem od Boga. Dziś np dał mi łaskę spokojnej wydajnej pracy zawodowej. Śmiejecie się, co to za łaska? A tak ostatnio praca zawodowa stała się dla mnie hamulcem w rozwoju duchowym, szkoda mi na nią po prostu czasu, tak jak szkoda mi czasu na oglądanie TV.
      Moje życie było zaplanowane, mówi Maryja, w umyśle Boskim zanim się narodziłam. I tak jest w każdym z was, nim ty byłeś, życie twoje już było całe w Bogu. Bóg wszechmogący wie, jakie będą moje słowa w ostatnich godzinach życia. On to wszystko wie. Ale ja muszę być przekonany, że to będzie najpiękniejsze jakie tylko może być, że odmówią nade mną zdrowaśkę, że dadzą mi do ręki świecę, ale ja muszę ufać Bogu w Jego plan  i Bóg to wszystko da. Bóg nie mógł nic lepszego dla mnie wymyśleć mówi ks. Piotr Natanek, jak tylko kapłaństwo, a ja dodaję: a dla Ewy i dla mnie wspólne małżeństwo, takie długie i tak zakończone, a nie inaczej,  jak się na tej ziemi zakończyło, a my zawsze mamy swoje plany i swoje plany i najczęściej mówisz: "no jo myśloł". No to jedź do Myślenic. Od myślenia jest Pan Bóg.

Brak komentarzy: