niedziela, 7 sierpnia 2016

Gdzie podziali się Rosjanie

Tydzień temu uwagę moją zaprzątnęło dziwne zachowanie się  Rosjan w związku ze ŚDM, dzisiaj jeszcze kilka słów na ten temat: Statystyka ostatniego dnia to kolejny szok dla mnie. Wśród 10. krajów z których internauci weszli na mój blog nie ma ani jednego z Rosji. Jak to się ma do poprzedniej niedzieli, kiedy w ciągu ostatniego dnia lipca odwiedziło mnie 389 Rosjan i 96 Polaków (dzisiaj statystyka zarejestrowała  132 wejść z Polski. 
Inaczej ma się  statystyka z ostatniego tygodnia i miesiąca. W obu tych okresach prym wiodą już wejścia z terenu Rosji i tak w pierwszym tygodniu sierpnia było ich 1332, a z Polski 794. Dla porównania w ostatnim tygodniu lipca wejść z Rosji było 2385, a z Polski 759.
A teraz porównanie z ostatniego okresu miesięcznego Rosja 4815 wejść, Polska 3640, a przed tygodniem podobna statystyka wyglądała odwrotnie Polska 4138 wejść i Rosja 3277.

 
Wklejam jeszcze zdjęcie narastające od początku istnienia bloga, którą to statystykę pozostawiam bez analizy porównawczej.

2 komentarze:

linum pisze...

Drogi Jurku,
to nie musieli być Rosjanie. Mąż mi tłumaczył, że to mogą być roboty(serwery) indeksujące albo jakieś przekierowania (nie znam się, mogłam coś przekręcić)...
Pozdrawiam

Jerzy pisze...

Dziękuję za wpis, od trzech dni spokój, 1-2 wejścia ze wschodu. Serdeczne pozdrowienia dla całej rodzinki. Z Panem Bogiem.