niedziela, 21 sierpnia 2016

Rozgrywki, rozrywki w Biernatkach.

Pozostało mi około dwustu zdjęć z I Zjazdu Rodu Zygarłowskich, jaki miał miejsce przed dwoma miesiącami. Szkoda by zdjęcia te nie ujrzały światła dziennego.

Po opisaniu na blogu w końcu lipca pierwszego dnia Zjazdu (Bytyń, Krzyżowniki, Baranowo, Biernatki) obecnie zatrzymam się na drugim dniu w Biernatkach, a konkretnie na programie zabawowym przygotowanym przez organizatora Zjazdu. 

Zostaliśmy podzieleni przez organizatora na sześć grup. Każda z grup realizowała inny punktowany program zadaniowy, by po jego wykonaniu przejść do wykonania następnego zadania. Mój układ zdjęć pokazuje po kolei wszystkie zadania realizowane przez różne grupy

Starałem się wybrać najciekawsze ujęcia. Nie będę opisywać poszczególnych członków rodu, bohaterów rozgrywanych konkurencji.  Zacznę od nosidła - popatrzcie.

A dalszy tekst, tekst rozdzielający zdjęcia, to kazanie kończące rekolekcje kapłańskie Ks. Piotra Marii Natanka z Grzechyni z ubiegłej niedzieli z 14 sierpnia 2016 r.

"Na wybranego zawsze czyha niebezpieczeństwo."

Jak daleko doszedł dramat Kościoła w dewastacji świętości kapłaństwa? pyta Ks Piotr Maria Natanek w  7:28 min 19 (33) i wyjaśnia słowami orędzia: wy, zamiast Mnie uwielbiać w Mojej Ofierze Mszy Świętej uczyniliście Mnie baranem składanym dla siebie. 

Tymi słowami pokazuje ludzką pychę, cośmy z Bogiem zrobili. Dziś Bóg błaga stworzenia z Jego Krwi odżywiane  jak pelikan swoje młode słowami prywatnego orędzia: "Zlitujcie się nad waszym Bogiem" i daje ostrzeżenie: "Jeśli się nie zmienicie, kto się z was ostanie?"

2X było w Biblii "dosyć", 1X w czasie potopu i 2x w czasie Sodomy i Gomory, gdzie zabrakło 10. sprawiedliwych mimo żydowskiego targowania się Abrahama od 40 do 10. osób.

Gdybyście mieli litość odeszli byście ode Mnie i porzucili Moje skrwawione Ciało, ale wy tego nie uczyniliście, żali się Bóg w orędziu Kiedy kapłan jest w grzechu ciężkim i sprawuje Mszę Świętą cały czas biczuje Pana Jezusa, okłada, tłucze bez przerwy. 

Jest taki jeden obraz u Wandy Malczewskiej, a drugi w Dzienniczku u siostry Faustyny.

     W czasie Komunii Świętej, gdy przyjmujecie Pana Jezusa na stojąco i na rękę Pan Jezus leży obok kapłana, a wy wracając depczecie Go, a On jest cały zakrwawiony. To są te dramatyczne rzeczywistości nadprzyrodzone, stąd nie dziwcie się, że Bóg błaga porzućcie moje zakrwawione Ciało


Dzisiaj na krzyżu ofiarnym Pan Jezus wisi już tylko na jednej  ręce, drugą ma spuszczoną. Całkowicie jest umęczony. A jak spadnie z krzyża? Jak Bóg Ojciec krzyknie DOSYĆ ?
Dlatego też Bóg Ojciec podyktował  nam modlitwę: Akt wynagrodzenia Bogu za niedocenienie i odrzucenie ofiary Odkupieńczej Pana Jezusa. 

Najpierw trzeba było uwolnić kapłana. Rozebrać go z sutanny, pozbawić tajemnicy sacrum, zabrać jego przywileje, na to miejsce wprowadzić świeckich, zabrać mu konfesjonał, sakramenty święte, błogosławieństwo, nie umożliwiać mu w czasie seminaryjnym dostępu do egzorcysty, by nie umiał wypędzać złych duchów, by nie umiał czynić cudów, by nie umiał uzdrawiać

A później już dewastacja sakramentów leci bardzo szybko, bo wprowadzić hitlerowską zasadę posłuszeństwa, gdzie żaden Niemiec nie miał wyrzutów sumienia, bo wykonywał prawo, jest bardzo łatwo. Dzisiaj byłem już drugi raz świadkiem kiedy kapłan nie podał Ciała Pana Jezusa Chrystusa duszy na żywot wieczny.  Cóż za odpowiedzialność przed Bogiem wziął sobie ten kapłan, nie udzielając sakramentu Komunii Świętej osobie tylko z tego powodu, że na plecach miała obraz Chrystusa Króla?  

Na naszych oczach dokonał się zamach stanu na Kościół, zamach stanu na Mszę Świętą. Została odrzucona ofiara Odkupieńcza Zbawiciela. Dlatego Pan Bóg dalej mówi: wy nawet nie chcecie porzucić Mojego  skrwawionego Ciała i dalej pastwicie się nade Mną w swojej potwornej niegodności wzywając Mojego imienia nad Moim skatowanym Ciałem, nad Moją zakrwawioną postacią

Drwicie ze Mnie wołając:  Panie przyjdź, Panie daj. Czy nie macie litości? Zapytajmy się Czy broniliśmy sacrum, czy broniliśmy  tabernakulum by było  na swoim miejscu?  Wspomniany kapłan zakończył dzisiejszą homilię słowami: "Walczcie o świętość, a cała reszta będzie wam przydana." Czegoś tu nie rozumiem. Duchu Święty oświeć mnie.


Czy broniliśmy ócienek, nakrycia białego balasek? Wcześniej ministrantom ściągnięto z rąk białe rękawiczki, potem nagadano im, że mogą wszystkiego dotykać.

Potem nawet nie zauważyliśmy, że oni zrobili zamach, zmienili religię, bo zmieniając Mszę Świętą zmieniono nam religię. Zostaliśmy protestantami, czy wy to rozumiecie? Już nie ma Ofiary, a jest uczta, pamiątka uczty. 

Dowód tego,  większość z was nie wierzy w sanctissimum, bo jak byście wierzyli, to byście upadali na kolana, byście wiedzieli przed kim stoicie. Ale wy jesteście panami, wy jesteście bogami. 

Próbuj dotknąć tej materii to ci oczy chcą wydrapać, że naruszasz ich wolność i ich nie myślenie. Przecież tu nie ma twojego myślenia. Ty i ja jesteśmy prochem przed Majestatem Boga. Ty sobie nie zdajesz sprawy, kiedy  Bóg powie DOSYĆ. Pokazałem tobie święty kapłanie w czasie dzisiejszego Marszu Różańcowego skraj czerwonego płaszcza. Padał deszcz, z parasola leciały na dolną część suchego płaszcza krople wody. Krople zostawiały mokry ślad na materiale, gdy ten przybrał obraz kościelnej (dla mnie Jasnogórskiej wieży) zwróciłem nań twoją uwagę kapłanie. Szedłeś wtedy tuż obok mnie. Żałowałem że nie mam aparatu fotograficznego. Z pewnością widziała ten obraz jeszcze jedna osoba. Nad wierzą kościelną widniał suchy duży obraz Chrystusa Króla.  

Dziś błaga byśmy odeszli od Jego ołtarzy, byśmy nie byli kłamcami i nie wołali przyjdź, przyjdź. Dziś woła do kapłanów Pan Jezus, dlaczego okłamujecie tych biednych ludzi, a czynicie ze Mną tak wielką nieprawość?  Gdyby ludzie, których zwodzicie mogli zobaczyć zakrwawione wasze ręce, narzędzia którymi zadajecie Mi cierpienie...? Kiedy my kapłani będziemy sądzeni mówi ks Piotr Natanek, będziecie słyszeli ryk piekła. Wy żywi będziecie słyszeli ryk piekła. Stojąc i modląc się dzisiaj w czasie Marszu Różańcowego przed Poznańską Farą z górnych okien budynku przy Swiętosławskiej rozlegała się kultowa szatańska muzyka, była tak głośna, że o ile sobie dobrze przypominam zagłuszyła twój kapłanie głos mimo, że miałeś mikrofon w dłoni. To był już 47 Poznański Marsz Różańcowy, ale czegoś takiego jeszcze nie było.    

Dwa dni temu było kazanie, że kapłan dostał absolutnie wszystko od Boga. Został najbardziej obdarowany ze wszystkich stworzeń, aby mógł wypełnić swoje powołanie. Bóg to nazwał, że trzeba wyjątkowej głupoty, upartości aby swego powołania nie zrealizować

Mają wszystko na dotyk. Czego tylko potrzebuję, o cokolwiek wołam zaraz mi to Bóg daje. Posyła Szymona, ja to doświadczam w codzienności w pracy z wami. Bóg tak zadbał o każdego z was, mówi dalej do kapłanów ks Piotr Natanek. 

Wasze okrucieństwo, mówi Bóg do kapłanów, nie kończy się kiedy leżę martwy a wy wciąż Mnie żgacie, wciąż jesteście żądni Mojej Krwi. Słuchałem w audycji niemieckiego biskupa i on w Wielki Piątek mówi ludziom o krzyżu i mówi, że to nie było męki, a to było współczucie. 

Wy nie macie pojęcia jak się herezja szerzy w Niemczech, czy we Francji, bo nasze media nam tego nie pokazują. Jesteśmy w Medżugorie i od kapelana i kierowcy ks Stefana Gobi, że cała wierząca Ukraina idzie na Kijów, media szwajcarskie i niemieckie o tym piszą

Czy słyszeliście coś o tym w Polsce? Powiedzieli o procesjach wiary na Kijów? Nic! Ani reżimowe, ani kościelne media, nikt nic nie mówi. A tam idą i błagają, że nie chcą wojny, a świat podsyca, żeby tam była wojna i podpuszczają Putina, kiedy połączy Donbas z Krymem...

Dziś wołanie Boga do kapłanów jest przerażające: " Odejdźcie od ołtarzy, bo wasza ofiara jest Moją rzezią. Czy zdajecie sobie sprawę, że tu jest coś gorszego niż Golgota? 

Bo już tam martwego Ciała Zbawiciela nikt nie kuł nożami. I Bóg mówi: a wy Moje martwe Ciało żgacie nożami. Składacie sobie sami ofiary na Moją chwałę i mordujecie swego Boga. Kapłanie ratuj swoją duszę. Wciągnięto cię w wojnę bezpośrednio z Bogiem. Nie wygrasz...    
 
Co oni musieli robić, że po soborze potrafili większość, która była zakorzeniona mocno w Kościele wyprowadzić na manowce? Jaki to był przekręt technologiczny, żeby rozbroić Mszę Świętą, żeby ona nie była tak skuteczna jak była dawniej skuteczna? 

Dziś Bóg błaga, abyśmy my kapłani odeszli od ołtarzy. Sami mnie katujecie dla swoich przedstawień. Kiedy się uwzględni wytyczne amerykańskie, są to tylko wasze przedstawienia. 

Kiedy tam nie ma kapłana, to kobieta odprawia rzeź Boga. Na waszych ołtarzach jest za 5 dolarów tylko artystką. Na jakie potępienie wiedzie swoje owieczki. 
     Pan Jezus mówi: musicie chodzić. A Mój Ojciec patrzy na Moją mękę.

Kto niegodnie spożywa Ciało Pańskie godzień jest ognia wiecznego. 

Pan Jezus:  Brzydzę się wami. Na nic się zda wasza ofiara. Wasze nieczystości mieszają się z Moją Krwią. 

Jest tam ofiara, ale w jakich warunkach sprawowana? Umieram nie znajdując pocieszenia. 
      Pan mówi do nich: jeśli was nie będzie kto Pana Jezusa pocieszy w tej parafii. 

Zwodzicie najmniejszych, za to czeka was męka.
Moja córko nie znacie najmniejszej części tego co muszę wycierpieć.
Bądź mi pocieszeniem godnie słuchając każdej Mszy Św. 

Przychodźcie wcześniej do kościoła przed Mszą Świętą. Kto to czyni i kiedy. Nie każ Mi cierpieć samotnie. Chcę spocząć bezpiecznie na twoich ramionach

      Orędzia do kapłanów, dane przed II wojną światową.

Kapłan jest pośrednikiem i działa wraz z Jezusem.  Zbliż się do mnie kapłanie. Nikt mi nie mówił, że przybytek napełnia się aniołami. Tabernakulum adorowane jest przez anioły dzień i noc gdy ty wstępujesz po stopniach ołtarza. Na Mszę św. przychodzi Matka Boża. Następuje spotkanie nieba i ziemi. Trzech części. Jestem ofiarnikiem i składam swe życie abyś mi pomógł. Z takiej dziury jak Grzechynia? 

Daj mi życie realne na ziemi prosi Jezus. Jak człowiek ubogacony staje się chrześcijaninem, tak Kapłan staje się drugim Chrystusem. Kiedy wymawiasz formułę konsekracji nie jesteś zwykłym śmiertelnikiem. Siostra Faustyna tak mówi: Ja sam Jezus wymawiam formułę konsekracji twoimi ustami kapłanie. Jak cierpi Pan Jezus. Jesteś czynnikiem rodzącym Boga Człowieka. 

Nie drży Ci serce Oj Pio przenoszony był w tym momencie na Golgotę.  Co takiego kościół zrobił sobie? Wszystko w Europie wymrze. W latach 50 tych Holandia dawała najwięcej kapłanów na misje.  Czy nie czujecie tego dramatu. Święte rzeczy należy święcie przygotować.
Msze św. były rano, po 15. nie można było ich sprawować. Wszystko zburzono, a kościoły były pełne. 

Jak przykro rano sprawować niespodziankę? Aniołowie od rana czekają. Nie podchodź do mnie przed Mszą św. Nie jestem ze stali. 

Ja idę jako rzeźnik, a tyś szczęśliwy, żeś mi coś powiedział. Aniele przyjdź i wprowadź mnie do kościoła. Jaką przykrą rano sprawiasz im niespodziankę .
Sprytnie w sakrament spowiedzi  uderzyli. Zaleca się by spowiadać przed Mszą św. jak kapłan przyjdzie. 15 min. przed Mszą św. musi być wolny, inaczej kiedy spotka się z aniołami. Błysk aktora z jednej sceny. 


I tak oto przeszliśmy ze zdjęciami przez cztery konkurencje począwszy od pokonania na czas krętej trasy z wiaderkami umieszczonymi na nosidle, poprzez rzuty do celu końską podkową i zalewanie podziurawionej rury wodą, tak by wydobyć z jej dna piłeczkę pingpongową, a kończąc na marszu na czas na beczułkach.
Podsumowując dzisiejszy dzień powiem tylko tyle, że jestem zadowolony, że nie wziąłem aparatu fotograficznego. 
Z Panem Bogiem. 

Brak komentarzy: