sobota, 3 września 2016

Krzesiny - wyjście przez zakrystię

Po dwóch innych wpisach najwyższy czas bym zdał dalszą relację z Krzesin. Czas leci tak szybko, że ani się obejrzałem, a tu już tydzień minął, 

kiedy to dzięki całkowitemu zdaniu się na Boga miałem okazję być bezpośrednim świadkiem państwowych uroczystości na lotnisku w Krzesinach z udziałem Pana Prezydenta RP Andrzeja Dudy. 

Dotychczas opisałem już mój wjazd z dzwonem "Pojednanie" w strefę przeznaczoną dla VIP-ów, przygotowania do Mszy św., uroczyste rozpoczęcie Polowej  Mszy Św. w hangarze nr 1. 

i samą Ofiarę Pojednania odprawioną przez Ks. Biskupa Polowego WP gen. bryg. Józefa Guzdka na stole między dwoma samolotami F-16. Po błogosławieństwie biskupim  udzielonym zebranym gościom 

nastąpiło zgodne z ceremoniałem uroczyste wyprowadzenie sztandaru. Następnie zebrani ze spokojem opuścili hangar by udać się na miejsce poświęcenia i odsłonięcia tablicy pamiątkowej.  


 Niestety, mimo zdwojonej uwagi nie udało mi się wypatrzeć wychodzącego po Mszy św.  Pana Prezydenta Andrzeja Dudy. Być może tak jak Ks. Biskup miał pozostać nie zauważony dla ogółu i wyszedł przez polową "zakrystię". 

cd nastąpi


Brak komentarzy: