środa, 19 października 2016

Zdaj się na Pana, On cię wybawi

motto: Zdaj się na Pana, On cię wybawi (Ps.20, 23.

Gdy Ks Michał składał Bogu Ojcu bezkrwawą ofiarę krzyżową za śp Łukasza, ja równolegle uczestniczyłem w podobnej ofierze sprawowanej przez Ks. Piotra Marię Natanka, a transmitowanej na żywo z hotelu w Hiszpanii. To nie mógł być przypadek, że obojgu przyszło w tej samej chwili, w podobnej scenerii, odprawiać Mszę Świętą. To co jeden zakonnik nie mógł powiedzieć, przekazał mi drugi kapłan za pomocą TV Christus Vincit. 

Jak zwykle słowa prywatnego orędzia czcionka pogrubiona, komentarz Ks. Piotra Natanka zwykła czcionka, a główne dla mnie wskazania przeze mnie wyróżnione kolor czerwony.      
Jest 18 październik godz.20:42 posłuchajmy: "Miłość Boga - skarb oddany ludziom w dzierżawę" tak zatytułował 76  kazanie z cyklu Kontemplacja Jezusa Chrystusa Ks. Piotr Maria Natanek. Ten fragment prywatnych orędzi jest to fundament w zrozumieniu, że Bóg jest miłością. Bez łaski Ducha Świętego nie zgłębimy tej tajemnicy i nie spełnimy oczekiwania Boga. Ludzie chcieli by - mówi Pan Jezus w orędzie z czerwca 2011 roku -  Mnie widzieć zajętego tylko sprawami świata, kiedy Ja po stokroć wolę się zajmować twoim sercem. Znam serca ludzkie i wiem, że im zawadzam. Oni chcą Boga dla siebie, ale takiego, jakim pragną Go widzieć. Boga który przemawia z patosem, Boga , który zajmuje się sprawami znaczącymi w oczach świata, a Ja właśnie pragnę pochylać się i zbierać te skarby z ziemi ,które świat zdaje się nie widzieć.
Dlaczego Bóg z dzieckiem na ręku jest przez was mniej szanowany? 
Ponieważ przestajecie się Mnie bać. 
Dlaczego wyganiacie ode Mnie dzieci? Czy przeszkodzą mi rządzić Moim Królestwem? Dlaczego zawadza wam Moja miłość do Mojego dziecka? Czy mniej kocham was? Czy nie wiecie, że jestem nieskończonością.
     Orędzia te byłyby może przyjęte,  gdyby Pan Jezus objawił się Kardynałowi, jakiemuś Biskupow, jakby tak nagle objawił się teologom, prawdopodobnie coś by tam spływało. Pan Bóg ma inny klucz, szuka małych dzieci i pragnie miłości.
      Czy nie pojmujecie, że Moje serce nie jest niczym ograniczone, jak tylko waszą ofiarą i miłością? 
Tym zawsze ulegam. Tylko ufność tak bardzo Mnie zniewala, że nie potrafię się oprzeć najmniejszym ramionom. Tym zawsze ulegam i staję się najsłabszym wobec nich. Moja potęga topnieje,bo pragnę, pragnę miłości więcej niż wszelkiej władzy na niebie i ziemi.
       Owszem jestem władcą niezachwianym i niczego nie Mi nie można odebrać. Posiadam wszystko.Jednak miłość,miłość jest skarbem, który oddałem wam w dzierżawę. Posiadacie ją, ponieważ jej zarodek ukryłem w waszych sercach. 
       To było dane każdej duszy. I tu się rozpoczyna "taniec" Boga, taniec Jego miłości: Posiadacie największy skarb, którego sam Bóg pragnie ponad wszystko. Posiadacie cząstkę Mnie - zaczyn miłości. To każdy człowiek dostał od Boga w darze swojej duszy. Zaczyn miłości, który oddałem wam abyście rozkwitali, rozwinęli dla Mnie ten skarb. Pomnożyli go i oddali prawowitemu właścicielowi, oddali Mi go.Jak te płaszczyzny zniszczył człowiek? ....
      Kiedy nikła miłość do Boga, człowiek na papiery , na obrazy i na spiż wylewał tylko swoje bohomazy.  Nie odczytasz tego. Kompletnie człowiek , który ma  proste serce nie wie o co chodzi temu artyście. Przychodzi przewodnik i będzie ci wyjaśniał czemu ręka jest tak ustawiona czemu oko tak patrzy, czemu w nosie jest ząb, i co przez to artysta chciał wyrazić
       To wszystko dzieje się dlatego, że ludzie nie umieją oddawać Bogu miłości. Pan Bóg każdemu człowiekowi dał ten dar i pragnie abyśmy go pomnażali. Dlaczego nie umiemy rozwijać tych skarbów miłości? Pan daje bardzo prostą odpowiedź: Ja oddaję się wam w sakramentach, prawdziwie oddaję się wam. Zatracając miłość zabijacie Mnie. Pomnażając w sercach ten wielki skarb złożony u stóp samego Boga sprawiacie Mi największą radość, pomnażacie Mnie samego, Moją miłość, która jest  Mną    Wybicie życia sakramentalnego jest wybiciem życia miłości do Boga na ziemi. Dlatego ta konferencja pasuje tu do dramatu protestantyzmu.  Oni są retorykami i ich poziom wiedzy religijnej Bożej jest na etapie przedszkola. Oni o tym nawet sobie nie zdają sprawy do czego się doprowadzili. Pozbawienie życia sakramentalnego sprawia, że człowiek nie umie rozwijać w sobie tego daru miłości. A Bóg mówi Ja istnieję poprzez miłość, poprzez waszą miłość udzielam się wam i żyję pośród was.
Amen.
Koniec Mszy Świętej godz. 21:20

Brak komentarzy: