czwartek, 17 listopada 2016

Czuwanie z 16/17 listopada

17 listopad 2016 godz.10:00
Tyle co włączyłem komputer po przyjściu z rannej Mszy Świętej. Pierwsza informacja na jaką się natknąłem brzmi:

        "W nocy z 16 na 17 października 2016 roku, w 99 rocznicę powstania Rycerstwa Niepokalanej w Sanktuarium św. Maksymiliana M. Kolbego w Niepokalanowie miało miejsce nocne czuwanie połączone z modlitwą o nawrócenie masonów i żydów. Czuwanie to będzie powtarzać się cały rok, każdej nocy z 16 na 17 danego miesiąca.
        W 2017 roku obchodzić będziemy dwie ważne rocznice: 100-lecia objawień fatimskich i założenia Rycerstwa Niepokalanej." 

      Tak więc do mojego osobistego czuwania z 16/17 każdego miesiąca dołączają się inni, a mnie przybywa dodatkowa intencja, co też mnie bardzo cieszy. Jako żertwa ofiarna, jak tylko pojawiła się taka możliwość, zaokrętowałem się na „Jana Kazimierza”, na noc z 16/17 każdego miesiąca, między 5:00 a 6:00 rano. 
     W ten sposób na modlitwie na Placu Zmartwychwstania pod pomnikiem Bożego Miłosierdzia dziękuję Bogu od 17 stycznia 2014 roku (data śmierci żony) za dar małżonki Ireny – Ewy, jakim mnie Bóg obdarzył, a od 1 marca 2016 roku wielbię Zmartwychwstałego Eucharystycznego Jezusa Chrystusa Króla Polski za cud uzdrowienia mojego kolana, tak, że do woli mogę klękać przed Królem.

WITAJ  KRÓLU

chciałoby się powiedzieć uczestnicząc każdego dnia w Nowennie przed Jubileuszowym Aktem Przyjęcia Jezusa Chrystusa za Króla i Pana
        Tu pragnę zacytować dzisiejszy apel Zarządu Społecznego Komitetu Odbudowy Pomnika Wdzięczności w Poznaniu do wszystkich członków Komitetu by w piątek,18 listopada w godz. od 12:00 do 24:00 zaciągnąć wespół z Ruchem Sokolim wartę honorową przy figurze stojącej przy kościele pw. Serca Jezusowego i św. Floriana, a w niedzielę 20 listopada przybyć na godz.10:15 na uroczystą Mszę Świętą Intronizacyjną w czasie której panowie prof. Stanisław Mikołajczak - Przewodniczący Komitetu i Maciej Musiał - były Wojewoda Poznański odczytają Akt Intronizacyjny. 
      Apel kończy się słowami: "Bardzo gorąco proszę o liczny udział. Możemy zademonstrować swoja determinację w sprawie odbudowy Pomnika. Że o sprawie Najważniejszej nie wspomnę." 
      A szkoda, że nie mówi się otwarcie o Najważniejszych sprawach. Przecież są to sprawy "Boga, Honoru i Ojczyzny", o których wreszcie należy zacząć głośno mówić.

Brak komentarzy: