piątek, 18 listopada 2016

Na dwa dni przed Intronizacją Ks Piotr Natanek

Notatki własne sporządzone w czasie słuchania na żywo kazania Ks. Piotra Natanka z moimi dopiskami wg: "Kontemplacja Jezusa Chrystusa cz.95."

Intronizacja to ostatni krzyk miłości Boga.
W obecnej cywilizacji śmierci, jesteśmy królestwem cielesnym, a nie duchowym. 
      Co wy chcecie wiecznie żyć? Jedzenie jest potrzebne o tyle, by utrzymać rozpalony piec. Inaczej nie dostaniemy się do Nieba. Dusza pochodzi od Boga i w każdym człowieku jest pierwiastek Boski. Bóg powie żyj - żyjesz, Bóg powie koniec - i jest koniec. wszystko toczy się za Jego decyzją. Dusza jest Boża bo się z Nim zetknęła, jest częścią Boskości, ale nie jest Bogiem. Im bardziej zaprzesz się własnej cielesności, tym bardziej staniesz się duchowy. Wszędzie ci proponują byś jadł, chipsy, orzeszki, a to co związane z życiem duchowym zanika w tobie. Podręczniki do ascetyki stały sjuż nieprzydatne, służą nam jako podkładki pod telewizory. Tyle śmiechu i kpin jak mówię o Dzienniczku Duszy. Jak mówię o poście, śmieją się, proponują dietę cud.

mail z 1811.2016 godz.10:49 takie i podobne maile przychodzą każdego dnia od 3 lat (od śmierci żony) na moją skrzynkę mailową.
SZOK! Pani Ireno, SCHUDŁA już Pani dzięki naturalnej metodzie, która spala 950 kcal dziennie? Proszę SKORZYSTAĆ od razu z rabatu 49% i ZAMÓWIĆ kapsułki już dziś 18.11.2016! Łukasz Stoch
Zastanówcie się ile czasu poświęcacie na cielesność, a ile czasu macie dla Boga. 
     Na Pustelni co niepotrzebne w ciągu roku wydaję, wywalam. To samo muszę czynić i ja. Ojcowie pustyni jaką oni mieli mądrość. A nasza cywilizacja zabija dzieci i robimy z tego kremy. Żadnych skrupułów w sobie. 
     Jeśli się  człowiek nie oderwie się od cielesności nie zrozumie świata duchowego, pojąć Stwórcy, Boga.  Wszyscy chcą błogosławieństwa i uzdrowienia. Pustka w tobie , musisz to nadgonić.
      Przyjąłem postać ludzką stałem się prawdziwym człowiekiem, by pokazać wam jak Boska jest natura w człowieku. Będąc człowiekiem nauczałem jak być człowiekiem, który przynosi chwałę Bogu Ojcu. 
      Gdzie byłbym w moim kapłaństwie gdyby nie orędzia i spotkania z wami. Wybrałem posłuszeństwo Jego woli, upokorzyłem swoją duszę wybierając krzyż i mękę. Wybrałem to co Boskie, by wywyższyć co Boskie. 
       To co w pięciu dniach zrobiono z Jezusem przekroczyło wszystkie normy prawa państwa rzymskiego, by Jerozolima po radosnym hosanna zamieniła się morze kpin z człowieka, który będąc Bogiem, Zmartwychwstając okazał swoje Bóstwo. 
      To jak przeżywałem Moje człowieczeństwo pozwoliło Mi, abym z ludzkiej perspektywy zobaczył Swoje Bóstwo. 
      Próbujmy pomóc Polsce. Uznać Państwo Polskie Jego Królestwem, a potem by to uczyniły inne narody. W Katowickim obowiązuje zakaz nowenny przed intronizacją, a katedra w Katowicach jest pod wezwaniem Chrystusa Króla. O biedny Śląsku przez ponad 6 wieków nie straciłeś wiary i języka. 
      Zbawisz się, gdy przyjmiesz śmierć w Jego Boskie imię. Nie przyjmując Jerzy dobrowolnie krzyża nie spotkasz się z Ewą. Wielu usłyszy Gdzie byłeś jak Ja byłem na Golgocie.Jezus po to umarł na krzyżu by ponad wszystkim rozciągnąć sprawiedliwą władzę. Intronizacja zapowiedziana Celakównie się dokona.
      Do dzisiaj nie uzgodniono obrazu do sobotniej intronizacji. Dzisiaj piszą, że ruchy intronizacyjne chcą obraz Ecce Homo w koronie cierniowej. Dlaczego kłamiecie ? To wyjdzie wszystko . Stańcie w prawdzie. Polsko okaż Jezusowi swoją miłość. Panie Prezydencie okaż miłość tej części narodu, która chce monarchii Króla. 
     Położyłem się na ziemi, i przylgnąłem do niej , do jej prochów i pyłu, by inni zbliżyli się do Ojca. Czyżby chodziło o wczorajszą wachtę?
     Kto nie przyjmie Jezusa, nie może iść do nieba. Nie mając Mszy Świętej protestanci żyjecie na krawędzi śmierci. Od czyśca zaczniecie swą edukację Ludobójstwo Hitlera to wypadkowa optyki Lutra. Jak się Niemcy nie nawrócą jeszcze większych potworów urodzą niż Hitler, chyba że Bóg sięgnie po sprawiedliwość i wcześniej uruchomi karę.
     Ci podlegli szatanowi jak oni w tym tygodniu szaleją. Kto nie idzie drogą Jezusa sieje nienawiść i wojnę. Ja jestem drogą po której przyjdzie Ojciec. My bijemy się o zbawienie dusz. Moje dzisiejsze godzinne wystąpienie, po którym jestem cały mokry. To słuchają tysiące ludzi, nie mogę się na godzinkę położyć, a tu za chwilę przenosimy się już na Golgotę
      Panie ja Cię uwielbiam. Pustelnia ma pewne dzieło do spełnienia. Czasami pycha nam je przesłania, ale my się otrząsamy i w pokorze idziemy do przodu.

Powtarzajcie w swoich sercach słowa:
"Panie, cokolwiek na mnie przyjdzie niech to będzie wola Twoja, niech to będzie słodycz lub gorycz, ale niech Twoja, a nie moja wola niech się stanie".
       Nie planujcie swoich pociech ani krzyży. 
      Ja, Bóg dostarczę wam jednego i drugiego. 
      Chcielibyśmy mieć wszystko poukładane, zaplanowane. Jednak karty Bóg rozdaje. 
      Wy zaś całkowicie zdajcie się na Mnie i nie szukajcie swego. Oto Moje pouczenia na te czasy wielkiego niepokoju.
Ostatnie tygodnie pokazują nazwijmy to  "dziwne ruchy powietrza". Są to czasy wielkiego niepokoju. W jednym momencie jak na dłoni podają miłość, a w drugim, w tym samym czasie, leci strzał żebym go nie odebrał. To jest przedziwnie połączone. Żyjemy w czasach wielkiego niepokoju. Dla dusz nie zakorzenionych w Prawdzie, będzie to czas wielkiego cierpienia i rozdarcia. 
      Przykujcie się do Mnie łańcuchami miłości, abyście nie stracili wiary. Błogosławię was wszystkich na te smutne czasy.  
      Zmartwychwstały, Eucharystyczny, Jezus Chrystus Król Polski

Brak komentarzy: