czwartek, 24 listopada 2016

Krzyż i Hostia cz.2 - Ranna Msza Św.

XXXIII Niedziela Chrystusa Króla, 20 listopad 2016 roku, wigilia szóstej kalendarzowej rocznicy poświęcenia Figury Świebodzińskiego Chrystusa Króla, a zarazem wigilia szóstej rocznicy mego  rozległego zawału serca jaki za łaską Pana był moim udziałem pod tą figurą. (opisane szczegółowo w miarę na bieżąco w poprzednich latach ze zdjęciami na blogu "Pojednanie")  Jesteśmy na drugiej Mszy Świętej za śp. Irenę Ewę  i o błogosławieństwo Boże dla Jerzego wraz z rodziną.

Dzisiaj do mnie  Bóg mówi (wczorajsze 98 odtworzone z internetu  kazanie Ks. Piotra Marii Natanka na Christus Vincit z cyklu "Kontemplacja Jezusa Chrystusa" od 20:00 minuty): Nie jestem poznawalny przez zmysły, ale tyko przez wiarę. 

Wiem Jerzy, że zdaje ci się, że to co możesz dotknąć jest prawdziwe. Ale jednak tak nie jest. Nie możesz Mnie synu dotknąć. Ja jestem Prawdą, choć nie możesz mnie zamknąć w obrazie Bożego Miłosierdzia widoku figury Serca Jezusowego dla Pomnika Wdzięczności w Poznaniu 

czy też Figury Świebodzińskiego Chrystusa Króla, pod którą dzisiejszej nocy spałeś w Przystani Pielgrzyma, ani też w doznaniu łaski wspomnianego zawału serca czy też tegorocznego uzdrowienia kolana. Szukaj Jerzy tak jak Św. Jan Paweł II  Prawdy, a Prawda cię  wyzwoli. Prawdy przez duże P. Koncepcja prawdy filozoficznej jest zupełnie inna jak powiedział Ks. Piotr Natanek:  co rozum taka prawda. Nie Jestem rzeczywistością ziemską i nie Jestem poznawalny przez zmysły Jerzy. (21:00 min).

Nie ma w tobie Jerzy wiary, to i nie ma poznania Prawdy. Co chwilę się różni "artyści", "projektanci"  wysilają, robią różne dziwaczne projekty i nic z tego nie wychodzi. Ich dzieła nie przemawiają wiarą. Miałeś okazję Jerzy uczestniczyć tyko w jednym konkursie na Krzyż Papieski jaki stanął na pl.Marszałka Piłsudskiego w Warszawie. Został Ci na pamiątkę album z pracami konkursowymi. Pokaż w nim choć jedną pracę wynikającą z wiary? Znalazłeś? Wiem, że ci trudno oceniać jako bezpośrednio zainteresowanemu .

A co dzisiaj 24 listopada na kilka godzin przed wizytą u urologa powiesz o swojej pracy nr 036 132106 Jerzy?
To co powiedziałem po usłyszeniu werdyktu: W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem i wszystko to składam Panu w wielkim dziękczynieniu.

Z tego, że moja praca zajęła w oczach ludzkich przedostatnie miejsce, nie będę się musiał Bogu tłumaczyć. To był Jego Boży Plan zrealizowany przed ośmiu laty moimi rękoma. W Świetlistym Krzyżu Pojednań nic nie było mojego. Ja tylko po omacku prowadzony Duchem Świętym odkrywałem kolejne karty z Bożymi wytycznymi do projektowania.  

Jak ludzki trup może wymyślić znak krzyża, który będzie ludzi prowadził do Boga? Wymyśla tylko znak który  będzie nas dobijał.  
Stąd Pan Jezus to jasno wyjaśnia. Nie jestem rzeczywistością ziemską, nie jestem poznawalny przez zmysły, ale tylko przez wiarę. 

Czy chcesz wierzyć Jerzy, pyta się mnie z krzyża Pan Jezus? O wierze wielokrotnie mówił nam Pan. Zostawił nam Swoje Ciało. Wierzysz Jerzy? Tak wierzę mój Panie i Królu. Wierzę w Twoje Zmartwychwstanie , bo próżna byłaby moja wiara gdybyś Ty nie Zmartwychwstał.

Dlatego klękam w raz z innymi gdziekolwiek się znajdę  na oba kolana przed Tobą Zmartwychwstały Eucharystyczny Jezu Chryste Królu Polski i całego Wszechświata.  
      Jak będziesz taki szybki, to ty nigdy w białej Hostii nie będziesz widział Boga. 

Przeciwnie, aby Mnie poznać musisz zmysły poskromić, musisz je unicestwić i upokorzyć. Inaczej jest z twoim sercem. Twoje serce może się wznieść tak wysoko na ile starczy mu miłości, a umysł może podążać w ślad za nim, jeśli tylko nie będzie próbował go zdominować.

Powyłączać telewizory, odrzucić gazety, książki, niepotrzebne informacje, nie spotykać się po to , żeby każdy dzielił się tym co spotkał w internecie. Jednym słowem odrzucić cały spływający do nas spam. Przyglądnijcie się dobrze twarzy tego, kto wam przekazuje, a zobaczycie, że tam jest coś więcej niż oblicze człowieka. 
    Posłuchajcie  Mnie. Zdaje ci się, że skoro możesz Mnie ujrzeć dotknąć i doświadczyć za pomocą zmysłów mogę być wytworem wyobraźni, ponieważ świat nauczył cię , że prawdziwe jest tylko to, czego zmysłami doświadczasz. 

Dlatego krytycy mówią, że to co jest w orędziach, objawieniach to jest wyobraźnia. Krytyk, który nie ma wiary ma percepcyjnie rozbudowany system zmysłów. Jest przekonany, że to tylko w tej płaszczyźnie funkcjonuje.

Zmysły służą tylko do poznawania rzeczywistości ziemskich i porozumienia się na ziemi.  Jak do tego nie dojdzie płaszczyzna serca, to idzie nacisk na ciało, na przeżycia, na gonienie się za ..., ale za chwilę to wystygnie, bo moja twarz po kilku latach jest brzydka, a ta następna jest już idealna.

Zmysły, chęci, uczucia  nie są kluczem do wszystkiego. To jest wszystko przewiewne, pyk i tego nie ma. To jest jak bańka mydlana. 
Nie stworzyłem zmysłów dla poznania Mnie mówi Pan Jezus
Prawdziwe jest to, co niepoznawalne jest za pomocą zmysłów. 

Brak komentarzy: