piątek, 23 grudnia 2016

Alicja Lenczewska

Do kilku zdjęć z ostatniego 51. Marszu Różańcowego w Poznaniu dołączam teksty Alicji Lenczewskiej "O Najświętszym Sakramencie":

Nr 164 pn 11 VIII 86, g. 9:30 (w Osowcu k. Opola)
– Czym jest Hostia?

+ Dla ludzi, którzy we Mnie wierzą, dałem znak, aby ułatwić im spotkanie ze Mną. W tym znaku Ja jestem. Przychodzę, gdy wołają.  

   Muszą wierzyć, choć nie widzą. Choć ukrywam się pod postacią opłatka i wina.
– Dlaczego?
+ Próba życia oparta jest na wierze. Trzeba ufać Mojemu Słowu, choć oko nie widzi i ucho nie słyszy.

   Wiara musi być większa niż możliwości ciała i zmysłów. Musi je przekraczać, wówczas jest rzeczywiści wiarą. Na takiej można budować.

   Poza tym trzeba zgodzić się na ludzką małość, niedoskonałość, nieudolność. Ciało ogranicza – nie pozwala na dostrzeganie i poznawanie prawdy.

   Prawdę mogę tylko Ja ujawnić przez Moją łaskę.
   Im większa ufność – tym większe łaski.
   Prawdę dosięga się umysłem, a jeszcze bardziej sercem.
   Gdy będziesz pragnąć i ufać, przyjdę i otworzę oczy twej duszy.
   Wtedy poznasz i zachwyci się twoje serce.

– Co dzieje się podczas przeistoczenia?
+ Przychodzę w otoczeniu Aniołów, w chwale Mojego Ojca i składam Swoje Ciało na ołtarzu ofiarnym.
   Tak, jak zapowiedziałem podczas Ostatniej Wieczerzy, i jak uczyniłem na Golgocie.

   Składam je w otoczeniu ludzi i pragnę, aby wraz z Moją Ofiarą złożyli na
   ołtarzu swoje serca – swój los.
   Pragnę, bym nie był sam, jak na Golgocie.
   Tak często stoją i patrzą. Tak często kapłan rozrywa Moje Ciało z obojętnością Rzymianina, który Mnie przybijał do krzyża.

   Powiedz im, aby nie zadawali Mi bólu swoją obojętnością. Aby dotykali Mnie swoim wzrokiem i swoimi rękami z większą delikatnością i zrozumieniem.
   Ja dla nich ciągle oddaję Siebie na Golgocie ołtarzy.
   Ja to wszystko widzę i wszystko czuję.

Nr 183 wt. 26 VIII 86, g. 9
– Jak to jest, Ojcze, że jesteś w każdym z nas ludzi, w każdej Hostii konsekrowanej – wszędzie jednocześnie i w całości?
+ Jako człowiek nie masz takiego aparatu umysłowego, aby to zrozumieć.
   Żadne porównanie ze świata materialnego nie jest odpowiednie.
   Możesz to odczuwać duszą, o ile dam ci taka łaskę i o ile twoja dusza jednoczy się ze Mną.


Nr 515 wt. 19 V 87, g. 9
– O różnych porach chodzę na Mszę Świętą do nowej byłej parafii, a prawie zawsze odprawia ten sam kapłan, chociaż jest ich siedmiu.

+ Czy to nie jest dla ciebie znakiem, że trzeba mu pomagać?
   To dobre dziecko Moje, ale zagubione w wielości działań zewnętrznych.
   Kochaj Mnie za niego, gdy stoi przy ołtarzu, aby miłość rozlewała się stamtąd na wielu. Otocz Mnie w Hostii swoją Miłością, aby złagodzić dotyk jego spieszących się dłoni, abym doznał ulgi w Mojej Bolesnej Ofierze.
   Bądź dobra, Moje dziecko, dobrocią, która płynie z Mojego okaleczonego serca.
   Łam i ofiaruj siebie na wspólną Ofiarę, gdy Łamane jest Moje Ciało za świat.
   Niech się wypełni i niech nic nie ginie z Mojej bolesnej Ofiary.


Nr 716 czw. 29 X 87, g. 22:45
– Dziś, podczas Mszy Świętej pokazałeś mi, Panie, Hostię, z której spływały krople krwi.

+ Żal Mi Moich chorych dzieci i krwawi Moje serce – wiem, co stanie się z każdym. Znam ból i cierpienie każdego: to, które jest, i to, które będzie na ziemi i w wieczności.
   Gdy spadną krople krwi, które widziałaś, zadrży ziemia i zacznie się czas oczyszczenia. (…)

Nr 804 śr. 6I 88 g. 22
– Połowę Hostii otrzymałam….

+ Połowiczna byłaś ze Mną na tej Mszy Świętej i w niepełny sposób mogłem
   przyjść do ciebie.
– Trudno mi było o skupienie.
+ Chociaż trudno, tez trzeba. Tym bardziej trzeba pragnąć i wołać.


Nr 830 pn. 25 I 88, g. 22:20
– Dziś w południe prosiłeś mnie, abym drugi raz przyszła na spotkanie  z Tobą w Eucharystii.

   Ty – Pan i Stwórca wszystkiego, prosiłeś Swoje stworzenie…
   Prosiłeś, jak dziecko…
+ Bo w sercu ludzkim jestem jak dziecko: bezbronny i zdany na wolę człowieka.
   Wolna wola jest tu absolutna, że w swoim sercu człowiek może ze Mną uczynić, co chce.
   I czyni. Tak bardzo oddałem się człowiekowi.

za: wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2016/12/21/alicja-lenczewska-o-najswietszym-sakramencie/



Brak komentarzy: