piątek, 2 grudnia 2016

Intronizacja mała w Łagiewnikach, a duża za rok w Świebodzinie.



To już trzeci po Świebodzinie i Poznaniu reportaż z Małej Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Dlaczego małej? Bo za rok w Dużej Intronizacji, w Świebodzinie pospolite ruszenie Polaków obwoła 


ZMARTWYCHWSTAŁEGO  EUCHARYSTYCZNEGO   
JEZUSA   CHRYSTUSA   
KRÓLEM  POLSKI

Tam też jest podobne jak w Łagiewnikach Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. I tam od lat ludzie klękali i nadal klękają przed Chrystusem Królem w Złotej Koronie. 



Dlaczego? 
Bo tam się łączy Boże Miłosierdzie z Bożą Sprawiedliwością, księże Piotrze Mario Natanku studiujący w czarnym stroju na zdjęciu obok 10 wezwanie z Kontemplacji Najświętszego Serca Jezusa.

Mogli sześć lat temu mieszkańcy Świebodzina w czasie poświęcenia figury Świebodzińskiego Chrystusa Króla ogłosić Polsce i światu, że Jezus Chrystus jest Królem i Panem ich miasta, to i za rok, w siódmą rocznicę tego wydarzenia Polacy głosami wolnej elekcji obwołają Jezusa Chrystusa Królem Polski

Nie dane było by królewski Kraków wysłał 30 maja 2016 roku do piastowskiego Poznania 5,5 m  figurę Serca Jezusowego odlaną przed rokiem do Pomnika Wdzięczności ubraną w królewską koronę.

Nie zdobyły się 19 listopada 2016 roku Łagiewniki głosami Pasterzy Kościoła by od 1 niedzieli Adwentu 2016 przywrócić w całej Polsce przyjmowanie Zmartwychwstałego Eucharystycznego Jezusa Chrystusa 

w postawie klęczącej, o co wiernych prosił Kard. Robert Sarach Prefekt Watykańskiej Kongregacji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów, najwyższy po Papieżu autorytet w tym zakresie. http://gosc.pl/doc/3277220.Kard-Sarah-wzywa-do-odprawiania-Mszy-ad-orientem

Dlatego Księże Piotrze nie ma się co upierać przy Krakowie i Łagiewnikach. Na kolana, na twarz kilka milionów Polaków padnie na świebodzińskim wzgórzu wokół Zmartwychwstałego Eucharystycznego Króla Polski. 

Padnie przed Bogiem, a nie przed księdzem, nie przed człowiekiem, który jak sprawować będzie Przenajświętszą Ofiarę twarzą do ludzi, tak jak to uczyniono w Łagiewnikach, choćby był samym Papieżem  zostanie przez Naród  bez wejściówek wygwizdany

To sam Bóg dał i daje każdego dnia łaskę temu miejscu i Jemu, Bogu Ojcu w Duchu Świętym należy się w ostatnią niedzielę października w tym miejscu Przenajświętsza Ofiara z Boga Syna sprawowana tylko przez jednego kapłana w rycie rzymskim. Żadna koncelebra. 

A odprawić ma ją kapłan w czarnym birecie na zdjęciu obok, który nie brał udziału w Łagiewnickiej koncelebrze mimo, że był do niej zaproszony przez samego Kard, Stanisława Dziwisza.  

Odprawi ją w miejscu, gdzie przed sześciu laty Bóg powalił mnie na ziemię, dając mi łaskę przeżycia rozległego zawału serca. Chrystus Król nie pozwolił mi wtedy bić dzwonem "Pojednanie"

podobnie jak Maryja nie życzyła sobie bym w maju tego roku bił "Pojednaniem" w czasie warszawskiego marszu "Z Królową do Sejmu" . W obu przypadkach na bicie "Pojednaniem" na pojednanie w Narodzie było za wcześnie. 


Wypatruj mnie sercem Jerzy

To kolejne orędzie przekazane Pani Agnieszce (pisane pogrubioną czcionką) z komentarzami Ks. Piotra Natanka. Kazanie z 30 listopada 2016 roku spisane z nagrania z niewielkimi skrótami.
  

Moja kochana duszo wypatruj Mnie sercem, nie odczuwaj lęku z powodu mojej sprawiedliwości
A więc dzieci, niczego się nie bójcie;  

Bo Moja uniesiona prawica musi spaść na ziemię i rozgromić złoczyńców kupczących w świątyni.  Wy sobie nie zdajecie sprawy jaki mi przychodzi dźwigać wielki krzyż, kiedy zrozumiałem co zrobili złoczyńcy kupczący w świątyni Kościoła Katolickiego

Kiedy dziś wsłuchujecie się w artykuły zachodnie i nasza głowa Kościoła ustawiona jest na jednej pozycji z Panią Clinton i innymi jako przywódcy ruchu liberalnego, jako przywódcy Nowego Porządku Świata, to dzieci, doczekaliśmy czasów, których  nie da się już pojąć. 

Czasów, kiedy przywódcy Kościoła w sposób jawny kpią z tradycji i dorobku Kościoła. Czytajcie papieską encyklikę. Zacznijcie dokładnie czytać zdanie po zdaniu...

Dzieci mojego serca nie zaznają nędzy ale radości.  Nie bój się, dlatego ten dramat Mojego krwawiącego serca. Co ci  (Jezu) zrobili złoczyńcy kupczący w świątyni Pańskiej? 


Jestem gotów stawić czoło tej niewierze, temu pogaństwu , które opanowało świat. Wracam by przypomnieć o mojej potędze, o mojej władzy, o  moim prawie jako Stworzyciela. 

Dzieci, pomyślcie jak się mógł czuć Noe, kiedy przestrzegał, że Bóg ukaże. Uznali go za chorego. Pomieszaniec.   
    Wy sobie nie zdajecie sprawy jaką wagę ma to ostatnie zdanie: 

 Wracam, by przypomnieć o mojej potędze, o mojej władzy, o  moim prawie jako Stworzyciela.  
Teraz rozumiecie moje słowo jakie wypowiedziałem przed tygodniem  jako komentarz do tej Intronizacji:
Zdążyli uciec spod topora. Dzieci zdążyli uciec spod topora. 

Czytałem dziś artykuł z Polityki, mam wiele uwag, ale jedno co pięknie napisał autor: Biskupi uznali to wydarzenie za akt przyjęcia Pana Jezusa za Króla, a pobożność ludowa uznała to za Intronizację. 

Obserwator niezależny, po treści widać nie przyjazny dziełu Intronizacji, ale w tym jednym napisał mądrze Pobożność ludowa i tak uznała to za Intronizację. Przy jego poziomie wiary napisał, że w Polsce króluje Jezus, Chrystus Król, a prezydentem dalej pozostał Pan Duda, bo Pan Bóg nic nie zmienia. 

A teraz pomyślcie dlaczego była taka bitwa, żeby była ta Intronizacja, żeby powiedzieli..., no dobra, powiedzieli i już, terminy. Ale moi drodzy, zostało doprowadzone dzieło do końca i wraca król, aby przypomnieć i o  swojej potędze swojej władzy i swoim  prawie jako Stworzycielu. 

Te narody, które nie uznają Mnie za Króla, znikną z mapy świata. Ktoś to musi im powiedzieć. Nie jestem jak inni Bogowie, których czcicie. Jestem żywy, prawdziwy, nieprzejednany w swojej sprawiedliwości.  

To nam już wcześniej wyjaśniał Pan Jezus mówiąc: że za każdą obrazę majestatu trzeba zapłacić. To się nazywa teologicznie zadośćuczynienie. Albo się nawracasz i spłacasz długi, albo masz szczęście, że ktoś ci to wymodli, 

abyś się przed śmiercią wybudził i zdołał westchnąć do Boga. Ale jak byłeś całe życie wzgl. Boga uparty, tak i przy śmierci będziesz uparty. A Bóg mówi no to zadośuczyńcie za niego. Ale jak nie ma chętnych, to co ten biedak zrobi. 

Będę karał świat rózgą żelazną, a kto się ostanie na końcu, ten zwycięży świat tak więc wy, których wybrałem zwyciężycie świat ze Mną. Nie daj Boże wojny...

To zdanie następne, to aż się ziemia trzęsie Nie powstrzymujcie mojego gniewu bo musi wybuchnąć, nie powstrzymujcie mojej ręki gdy będę wymierzał sprawiedliwość, ale  pokornie przyjmijcie karę jako wam należną . 

Mówię językiem młodzieżowym z moich czasów: Dzieci, ale będzie Sajgon. Nie chcą posłuchać. Dzieci ubogie w duchu, do was mówię te słowa. Tyle mszy św szatańskich na świętych Hostiach,  

dewastowane ołtarze,  w prezbiteriach orgie, ze stopni ołtarza robi się krawężniki na skrzyżowaniach. 
     Na ile jeszcze Bóg pozwoli? 
     Czy wy nie czujecie poniżenia Boga?

Mój gniew nie jest gniewem szaleńca mówi Pan, ale jest gniewem miłości. Jak go nie uwolnię, nie wyzwolę was. Teraz rozumiecie słowa Pana Jezusa: Powiedz ks. Piotrowi żeby Mnie nie pospieszał.  

Tylko ja wiedziałem co mówiłem Królowi. Nigdy na głos, tylko w duchu. A dziś się dowiaduję, że jak nie uwolnię Mojego gniewu, nie wyzwolę was. Dzieci z tych szponów już się nie da wyjść.  
 
Jaki system prawny stworzyli? Oni wiedzą, że ludzie przejrzą i wyjdą na ulicę, a oni ich wyrżną wszystkich. Dlatego wołam do was Polacy, żebyście nie wychodzili na ulice, nie dajcie się sprowokować, musicie przetrzymać.  

Biedne będą miasta, ale tak wybraliście sami, było wam łatwiej, nam na wsi trudniej... 
      Teraz taki mój pokłon do was, bo jeszcze nie wiadomo jak długo nam przyjdzie wytrwać na tej bitwie, co z nami zrobią?  

Takie podziękowanie dla was. Żebyście wiedzieli dlaczego się znaleźliście przy moim boku  Moje prawo musi się wypełnić. Na to przeznaczyłem Moje sługi, aby wam to oznajmiły. Dlatego jesteście zwiastunami z Hiroszimy i Nagasaki, gdzie chodzili po ulicach i mówili: Bierzcie do ręki różaniec, bo jeszcze 6 miesięcy i was nie będzie. 

Moje prawo musi się wypełnić. Na to przeznaczyłem Moje sługi, aby wam to oznajmiły.   Dzieci mówiąc politycznie i strategicznie jesteście mięsem armatnim Boga. Zapłaciliście za tę prawdę w ostatnich sześciu latach ogromne doświadczenia, ogromne cierpienia. 

Wielka Nowenna uwolnienia świata, ona jest oparta o Nowennę dla Chrystusa Króla o aniołów. Dziękuję, bo prawie 14 tys ludzi zgłosiło się z Polski. Wpisują się jeszcze bez przerwy. Kto się przebudził, niech wskakuje na okręt i wypełnia te modlitwy.  Może jeszcze coś wskóramy.
Amen. 

ps: Transmisję z Łagiewnik oglądałem równolegle na TV TRWAM i na Christus Vincit. Obie TV niech mi wybaczą, że ośmieliłem się wkleić do bloga zdjęcia ekranu robione na żywo. Ta druga internetowa nadawała z przerwami i tylko z placu na zewnątrz bazyliki. Zdjęcia we wpisie ułożone są chronologicznie w kolejności ich wykonania, a jako, że nie wierzę w przypadki teksty zwłaszcza kazanie Ks. Piotra tak połączyło się ze zdjęciami jak widzicie.
Króluj nam Chryste!  

Brak komentarzy: