poniedziałek, 9 stycznia 2017

X Natanek, masoneria wszystko sakralizuje.

Nie wytrzymałem, do pewnego momentu tylko słuchałem, a potem siadłem do notowania słów dzisiejszego kazania X Piotra Natanka, które po niewielkim wygładzeniu cytuję poniżej. Nadal od Objawienia Pańskiego nie działa TV Christus Vincit i nie można w oparciu o nagranie odtworzyć wygłoszonych kazań. A szkoda, bo padły mocne, prorocze słowa zwłaszcza w pierwszej części kazania, której nie notowałem. A teraz już X Piotr. Do każdego z poniższych zdań winienem napisać komentarz. Jestem po odwiedzinach duszpasterskich, na których zachowałem się nagannie. Będzie się z czego spowiadać. Rozlała się woda święcona i rozlały się moje słowa. Oby pozostawiona broszurka "Idźcie i głoście" nie była dla mnie, tak jak kolęda, kanapą.

Dziś Bóg walczy ze swoim kościołem.
Przychodzi kwitnąca lilia do seminarium, a wychodzi zimny marmur.
P Jezus dopiero wyciągnie rękę do nas, jak Kościół Katolicki  upadnie przed Nim na kolana
Dopóki kościół nie uzna swoich herezji ta dewastacja Kościoła pójdzie dalej.
Ja w modlitwach błagam Boga  mówi Ks Piotr Natanek Marana tha.- Przyjdź Panie Jezu, a w orędziach Pani Agnieszki dostaję odpowiedź: "Powiedz mu żeby Mnie nie poganiał." Dziś to w pełni rozumiem. Jak widzę obecnych katolików większość z nich pójdzie do piekła. Módlcie się palcie świece. Bijemy się o każdą duszę.
W 2015 roku dostaję wykładnię miłości. Ojcze - Tato. Dla mnie to dwa różne podejścia . Po raz pierwszy mówię Tato jestem..
Izrael nas katolików nie uznaje. Modlimy się o chrzest dla żydów.
Na dzisiejszej rannej modlitwie byłem sam.  Bum!... Czemu o Panie pozwalasz nam błądzić?
Na jutro proszę mi przygotować trzydzieści ileś, (nie dosłyszałem) tez masońskich. Mówiłem kiedyś na ten temat kazanie., tez masońskich jak rozpracować Kościół Katolicki.
Kościele polski odmień się ze wzgl na wiarę ojców.
Polska będzie intronizowana, jak mówiła Rozalia Celak, ale obecnie jest za mało ofiarników (żertw).
Jak musieli Polacy kochać Matkę Bożą?
U Polaków kult matki był wielki, podobnie jak u indian południowo amerykańskich.
Przyszła do nich jako Bogini namalowana na płaszczu.
W Gwadelupe nie powiedziała ani jednego słowa
Czemu bezbożni wzieli wszystko w swoje ręce?
Dziś nieomal nic nie jest rozdawane z czystego rozdania kart.
Zniszczono wszystkie przybytki, porujnowano ołtarze. Wszystko wynikało z pychy człowieka.
Dzisiejsza sztuka sakralna w całości oddana demonowi.
Staliśmy się jak ci nad którymi Ty już Boże nie panujesz.
Obyś rozdarł niebiosa i zstąpił z góry.
Wszystko co mówię to w oparciu  o wczorajszą lekturę Miłujcie się i dzisiejsze ranne świadectwo dwóch osób. Żertwa ofiarna, która nie może przystępować do Komunii św. i każdego dnia wylewa morze łez.
Jak nie umiesz uklęknąć przed Jezusem jesteś głupszy jak wół i osioł ze stajenki betlejemskiej.
Głupszy jak osioł, który niósł na swym grzbiecie Matkę Bożą do Betlejem. On "płynął" po skalistej drodze omijając każdy wystający kamień by Dzieciątku nie stała się krzywda.
Wojnę z samym sobą rozpocznijcie.
Największą karą za grzech są konsekwencje grzechu. 
Weszliście w fazę konsekwencji grzechu.
Dzisiejszym przyszłym  małżonkom zaćmiło umysł pożądliwością. Jak jest okazja to wszystko pada.
A masoneria kościelna wszystko sakralizuje.



Brak komentarzy: