środa, 15 marca 2017

Dla Stana Pila z Krakowa

Szanowny Panie! 

Cieszy mnie, że moja całodzienna praca (chodzi o spisane z nagrania kazanie ks Piotra Natanka z 10.03.2017)  spotkała się z Pańskim uznaniem.

 To konkretne kazanie ks. Piotra Marii Natanka odebrałem jako skierowane wprost do mojej osoby, o czym wspomniałem na gorąco we wpisie na moim blogu. 
http://pojednanie2.blogspot.com/2017/03/kontemplacja-ducha-swietego-w-listach-sw.html


Jak z tego wynika Duch Święty wieje kędy chce i w taki sposó, w jaki chce. Przecież mogłem tego przesłowienia się ks. Piotra Natanka nie wyłowić jak tysiące innych osób słuchających na żywo czy też z nagrania tego kazania. 


Po usłyszeniu w 5:30 minucie nagrania swojego imienia "Jerzy"  i słów: "Jeśli sprawa podziału jest ważna, Bóg sam pospieszy z pomocą- wszystko stało się dla mnie jasne. Odsłuchawszy do końca kazanie, zrobiłem wpis na blogu i położyłem się spać.  Przez następne dwa dni spisywałem słowo po słowie całe kazanie wyróżniając słowa orędzia (gruba czcionka).



 http://pojednanie2.blogspot.com/2017/03/kazanie-ks-piotra-marii-natanka-z-1003.html 
 
Tyle początkowy fragment mojego meila do Pana Stana Pila z Krakowa. Niech komentarzem do wydarzeń z 10 marca będą zdjęcia jakie wykonałem 10 marca br w czasie Drogi Krzyżowej po Mszy Świętej za Rodziców zamówionej przez siostrę i rozważania kard. Ratzingera z Wielkopiątkowej Drogi Krzyżowej z marca 2005 roku z Watykanu (ostatniej jeszcze za życia Św. Jana Pawła II, gdy nasz Papież nie mógł już mówić.

Brak komentarzy: