wtorek, 18 kwietnia 2017

Boży Pan, a nie mój.

Pan Bóg zrealizuje swój plan, a nie mój. W tej spółce moje udziały są zerem. 
Ku mojej pamięci (tematy, hasła, skróty do rozwinięcia - osobiste notatki):
  1. Dlaczego pojechałem na ranną Mszę Świętą do Przeźmierowa?
  2. kazanie ks. Proboszcza: chrześcijanin ma imię nadane na chrzcie, inni ludzie obchodzą urodziny. Wstrzymuję się wobec tego z wizytą u synowej.
  3. przy Komunii św. krok kapłana do tyłu. Dziękuję.
  4. Wizyta u starszych państwa. Nie chcą przyjąć łaski daru Mszy Świętej.
  5. Adoracja NS o ratunek dla dusz obojętnych
  6. US Jeżyce, Szpital HCP, affidea wyniki RM 
  7. apteka szpitalna
  8. Gwiaździsta z Pit-ami do podpisu
  9. US Grunwald zamknięty (wtorek to nie poniedziałek) zabrakło kilkunastu min.
  10. Proktologicznie po wywiadzie badanie. Stan jak przed rokiem. Bezwzględny zakaz laktozy. 
  11. na Wspólnej rozpoczęli układanie siatek (geoókniny) na skropionym emulsją bitumiczną podłożu
  12. nie mam siły na pisanie, muszę się położyć
  13. dalej następny wpis: "Odwiedziny Martusi".

Brak komentarzy: