czwartek, 13 kwietnia 2017

W kółko Macieju to samo

" W kółko Macieju to samo" 
Tak, Księże Arcybiskupie, Stanisławie Gądecki, Metropolito Poznański, Przewodniczący Episkopatu Polski, bo jakże by inaczej. Każdego dnia, o każdej godzinie i do końca dni moich pragnę tylko jednego zwracać się z nieustającym dziękczynieniem do Jezusa Chrystusa Zmartwychwstałego Eucharystycznego Króla Polski z dziękczynieniem za łaskę katolickiej wiary.  
Mam nadzieję, że dzisiejsze Wielkoczwartkowe błogosławieństwo Jego Ekscelencji w katedrze Poznańskiej jakie otrzymałem wraz z dziełem zakończy ponad dwu letnią przepychankę o KRÓLA  POLSKI a przeczytana i pobłogosławiona przez Księdza Arcybiskupa moja tablica wotywna znajdzie swoje godne miejsce na Pomniku Bożego Miłosierdzia w Baranowie. 
(z tym wpisem zmieściłem się w godzinie od wyjścia z katedry po modlitwach dziękczynnych

Brak komentarzy: